Liialt tihti näen oma meilboksis selliseid kirju

Tere!

Palun tehke meile hinnapakkumine otsimootorite optimeerimiseks.

Lugupidamisega,
Nimi Kellegi
kellegiveebileht.ee

ja see teeb mind väga kurvaks, sest mis kasu on rohkematest külastustest, kui teie veebileht on nõrk ja ei suuda müüa ning teile raha teha?

otsimootorite-optimeerimine-on-mottetuMa ei taha kedagi maha teha, aga peate mõistma, et külastajate arv ei tähenda internetis turundades suurt mitte midagi. Oluline on, mida need külastajad teie veebis teevad. Kas nad vahivad 6 sekundit ringi ja vajutavad back’i? Või hoopis teevad teie poolt soovitud tegevust?

Näide reaalelust

Kumb on parem?

  1. Sul on kingapood, kus käib iga päev 500 inimest, aga uute jalavarjudega lahkub ainult 5 inimest.
  2. Sul on kingapood, kus käib iga päev 100 inimest, aga ostu sooritab neist 50 inimest.

99% juhtudest võidab 2. variant. Seega on väga oluline mõista, et veebileht on teie virtuaalne müügimees ja peab olema tasemel. Päris elus te ei taha ju, et teie müügimees näeks välja kole ja ebaviisakas ning ei suudaks teha müüki?

Mida teha lisaks otsimootorite optimeerimisele?

Toon välja mõned olulisemad tegevused.

  • Tee oma virtuaalsest müügimehest parim virtuaalne müügimees, kes suudab konkurentidele näidata tagatulesid
  • Turunda sotsiaalmeedias
  • Testi ja analüüsi oma kodulehte – tasuta tööriistu on terve internet täis
  • Alusta emailiturundusega

Seega otsimootorite optimeerimisel on väga tähtis roll internetiturunduses, aga kogu energia sellele panna on äriliselt mõttetu.
Aa-jah, unustasin peaaegu öelda, et eriti tähtis on seda teada tegutsedes väga väikesel Eesti turul, kus klientide ring kiirelt otsa saab.

Tänan lugemast! Kui Sulle meeldis see postitus, siis oleksin ülimalt tänulik, kui jagaksid seda postitust ka oma sõprade ja kolleegidega. Like nupp on Sinu teenistuses!