Jaga artiklit sõbraga

tasuta veebinar

ChatGPT koolitus:
tulemused turunduses ja teeninduses

Vaata ChatGPT koolitust, kus õpid AI-rakendust oma töös kasutama. Kuidas ChatGPT aitab sisu kiiremini ja odavamalt luua ning vähendada turundus- ja teeninduskulusid, parandades samal ajal töö kvaliteeti? Kuidas tehisintellekt võib mõjutada peaga töötavate inimeste tulevikku? Vaata lähemalt...
 

Facebook tõi üleeile välja vinge uuenduse ja muutis brändide elu Facebookis ilusamaks. Nimelt on nüüd võimalik lisaks inimestele tag’ida (märgistada) ka Facebooki lehti ja seega ka brände.

Firmade lehti on võimalik tag'ida. Hea uudis brändidele.

Turundajate kasud

Tasuta reklaam

Te ei pea ju tag’imise eest maksma. Inimesed täiesti omal vabal tahtel teevad teile tasuta reklaami (muidugi kui te seda väärt olete).

Rohkem fänne
Kui teie leht on kuskil ära tagitud, siis on võimalus, et inimene külastab ka teie Facebooki lehte ja hakkab fänniks.

Võimalus teha uusi ja huvitavaid kampaaniaid

  • “Tee endast meie toodet kasutades pilt. Lae see Facebooki ja tag’i meie leht sellel pildil ja võida auhind X.”
  • “Tag’i meie leht oma pildil ja saa 10% soodustust.”
  • “Näita meile, kus on kõige greisim koht, kus oled joonud Saku Originaali ja tag’i meie leht sellel pildil.”

Panin ainult paar ideed kirja. Võimalusi, kuidas seda funktsiooni ära kasutada, on kindlasti veel rohkem.

Kuidas süsteem töötab?

  • Tag’ida saab igaüks. Ei pea olema fänn.
  • Tag’itud pildid ei ilmu seinale, vaid “Photos/Pildid” sektsioonis. Vajadusel saab nende avalikustamise ka maha keerata.
  • Privaatsusreeglid jäävad samaks – kui oled märkinud, et Sinu pilte näevad ainult sõbrad, siis nii ka jääb.
  • Hetkel veel saab ainult tag’ida lehti, mis on kategooriates “Brands and Products” või “People”. Peagi saab ka juba teisi.

Miks keegi peaks mingit brändi tag’ima?

Giorgio ArmaniTahavad midagi näidata ja saada juurde staatust

Miks keegi ostab Armani riideid? Sest ta tahab teatud staatust. Kas Armani fännilehe tag’imine aitaks sellele kaasa? Mõningal määral küll.

Kui tag’id Coke’i purgi oma pildil ära, saad maailmale veelgi rohkem näidata, et sulle meeldib see jook.


Tahavad brändilt mainet laenata

Kui mingi bränd on cool ja hea mainega, siis end selle brändiga seostades, oled ka ju natukene rohkem cool. Nt MacBook on cool. Kui Sa nüüd selle endale ostad ja avastad, et see on sul mõne pildi peale sattunud, mida sa just üles laadisid. Kas tag’iksid MacBooki siis ära?

Soovitan seda

Olid reisil ja hiljem kodus lisad pilte Facebooki ja tag’id ära hotellid, ööklubid, baarid, lennuki jne ehk kõik selle, millega Sul mingi positiivne kokkupuude tekkis. Tundub mõistlik ja mina seda isegi teeks.

Kampaania innustab

Kui seda teed, võid võita midagi ägedat või saada soodustust.

Kas Sina tag’iksid brände? Kas eestlased hakkaksid üldse brände tag’ima? Kirjuta oma arvamus kommentaarina.


Veel samal teemal:

Facebooki mõõtude, suuruste & arvude spikker

Kuidas teha vinge & töötav Facebooki maandumisleht ja profiilipilt?

Parim aeg sotsmeedias turundamisega alustada on täna! #uuring

Fännilehe inteaktiivsus – Facebooki edulugude suurim saladus

15 näidet Eesti brändide Facebooki lehtedest vol.2

Jaga artiklit sõbraga