Kodulehe analüüs – WebAudit - Dreamgrow Digital

Teenused

koolitused konsultatsioon analüüs Kodulehe analüüs – WebAudit

kodulehe optimeerimine veebilehe analüüs webauditKas teie koduleht müüb?

  • Kas teie kodulehelt tulevad katkematu voona ostusoovid ja tellimused?
  • Kas teie koduleht on internetis leitav ja seal käib piisavalt külastajaid?
  • Mida teha selleks, et paremaid tulemusi saavutada?

Nendele küsimustele vastab kodulehe analüüs – WebAudit. Kui tunnete, et kodulehe osa äritulemuste saavutamisel võiks parem olla, siis on WebAudit see, millest alustada.

Kodulehe analüüs müügi ja internetiturunduse seisukohast

WebAudit on põhjalik veebianalüüs teie kodulehe hetkeolukorrast. Analüüsi tulemuseks on konkreetseid juhiseid, mida ette võtta, et koduleht tulemuslikumalt tööle panna.

WebAutiti põhjalik aruanne keskendub äritulemuse saavutamisele ja heidab valgust teie kodulehe kõigile olulistele aspektidele. Vastavus tehnilistele nõuetele, otsingumootoritele optimeerimine, kasutatavus, usaldusväärsus külastaja silmis. Analüüs sisaldab iga veebikeskkonna puhul just konkreetsele lehele olulisi teemasid.

Mida WebAudit teile annab?

WebAudit avab teie lehe müügipotentsiaali ja annab nõu, kuidas seda täies ulatuses saavutada. Aruandes on eraldi väljatoodud elemendid koos lahendustega, mida on võimalik teie kodulehel paremini teha. Nii on WebAuditi tulemused teie abimeheks kui soovite oma kodulehelt rohkem päringuid ja müüki saada.

Anlüüsi raportis on üksikasjalikud nõuanded, mida järgides saate oma kodulehe paremini toimima panna. Tihti piisab vaid olulisemate kitsaskohtade likvideerimisest, et saavutada mõõdetavaid tulemusi oma kodulehe efektiivsuses.

Dreamgrow koostatud veebiaudit andis meile nii uusi teadmisi, kui aitas loetleda juba teada olevaid muret tekitanud valdkondi. Analüüsi tulemusena tekkis selge tervikpilt arendustegevustega edasiliikumiseks. Väga oluline oli kliendivaate esiletoomine ja kliendikogemuse tähtsustamine, mis paraku tihti erinevate arendustegevuste raames teisejärguliseks muutunud olid. Dreamgrow erapooletu ja professionaalne “vaade kõrvalt” tõi ettevõttesse mitmeid uusi valdkonnateadmisi, mis on tänaseks saanud osaks nii igapäevaste kui suuremate arendustegevuste juures. Dreamgrow veebiaudit ja vahest ehk olulisemgi, selle läbiviimise vorm ja saadud lisateadmised ületasid meie ootusi ja olid tulemuslikud. — Veiko Jääger, e-kanalitejuht, EMT

Soovite Webautiti teenusest rohkem teada? Saatke meile päring ja tutvustame teile võimalusi lähemalt.

Küsi pakkumist!

Järgnevalt anname täpsema ülevaate sellest, milliseid valdkondi WebAudit hõlmab.

Mida WebAudit uurib?

WebAuditi abil analüüsime teie kodulehe kõiki olulisemaid näitajaid ja nendest peamised on:

Nähtavus

Kas teie koduleht on leitav? Kui inimesed otsivad internetist infot teiega seotud valdkondade kohta, kas nad jõuavad siis teie lehele? Kui teie olemasolevad ja potentsiaalsed kliendid või partnerid otsivad teie tooteid ja teenuseid, kas teie koduleht tuleb välja prominentse allikana? Kas see on lihtsalt leitav?

  • Milline on teie kodulehe külastatavus Google otsingu kaudu?
  • Kas teie koduleht on otsingumootoritele optimeeritud ja ligipääsetav?
  • Kes teie lehele viitavad ja kuidas on korraldatud kodulehesisene viitamine erinevate sisuosade vahel?
  • Kas olete esindatud üldistes ja erialastes internetikataloogides?
  • Milline on teie lehe üldine külastatavuse potentsiaal? Kui palju päritakse otsingumootoritest teie valdkonnaga seotud infot ja milliseid on nende päringute tulemused?
  • Kuidas esinevad otsingumootorites teie konkurendid?
  • Kuidas mõjutaks parem nähtavus teie kodulehe igakuist külastuste arvu?

Kasutatavuse analüüs

Kasutatavuse analüüs näitab, kas külastaja on teie kodulehete lihtne kasutada.

Selleks, et külastaja teie kodulehel hea kogemuse saaks, peab see olema talle tehniliselt ligipääsetav. Teie koduleht peab olema neile tehniliselt vastuvõetav olenemata nende ühenduse kiirusest ja brauserivalikust, mobiilis ja lauaarvutis. WebAudit toob välja tehnilised aspektid, mis võivad külastajatele probleeme valmistada ja annab soovitusi nende parandamiseks.

Samuti peate rääkima kasutajate keeles, mis lihtsamalt tähendab, et sakslane tahab saksa keelt ja soomlane soome keelt. Samuti on soovitav tabada nende keelekasutust ja kultuuri. Teismelised, professorid, autojuhid ja pensionärid kõik räägivad erinevat keelt ja nendeni jõudmiseks on oluline sellega arvestada.

Hea koduleht annab külastajale seda, mida ta otsib ja ei sunni teda mõtlema ja uurima, kuidas üht või teist asja lehel leida. Mida lihtsamad on lehe navigatsioonivahendid seda vähem peab külastaja pingutama ning selle võrra jääb tal rohkem aega teie pakutavasse sisusse süüvimiseks.

Kasutatavus aitab teil suunata külastajaid sooritama tegevusi, mis on teie kodulehe eesmärkideks. Selleks võib olla ostu sooritamine, hinnapäringu esitamine või uudiskirjaga liitumine. Olenemata sellest, mis tegevust peab külastaja sooritama, tuleb kontrollida, et ta seda ka teha saab.

WebAudit toob välja probleemid, mis võivad külastajatele takistuseks osutuda ja annab nõu, kuidas koduleht kasutajasõbralikumaks muuta. Selge ja kergesti kasutatav koduleht aitab suurendada teie usaldusväärsust ja viib suurema müügini.

Usaldusväärsus

Mõne kodulehe külatamisel tekib tunne, et see ikka pole päris see ja lahkute lehelt vähem kui 30 sekundiga. Põhjuseks on asjaolu, et leht ei äratanud teis piisavalt usaldust. Kasutaja võib teha otsuse lahkuda enne seda, kui jõuab infoni, mida tegelikult on otsima tuldud.

Usalduse võitmiseks on kümneid väikeseid pisiasju, mis kokku tekitavad külastajas usaldust või peletavad ta teie lehelt minema. WebAudit annab nõu, mida on vaja veebilehel ette võtta usaldusväärsuse suurendamiseks ja millised komponendid võivad külastajale negatiivse mulje jätta. Viimaste seas on sellised aspektid nagu vanamoodne kujundus, katkised lingid, liiga väike tekst ja palju muud.

Veebianalüütika

Vaatame üle teie kodulehe statistika (Google Analytics) ja anname hinnangu külastusnumbritele ja külastajate käitumist lehel. Milline on otsingumootorite osakaal teie lehe külastustes? Millised keskkonnad on lehe peamisteks külastajate allikad? Kas nende seast on puudu mõni oluline kanal? Kui kaua inimesed teie keskkonnas viibivad, milliseid lehti nad vaatavad ja milliseid tegevusi nad lehel teevad.

Anname juhtnöörid Google Analyticsi seadistamiseks nii, et saaksite mõõta olulisi kasutaja tegevusi. Päringute esitamine, müük, käive ja siduda need kanalitega, millest tegevuse sooritajad lehele on jõudnud.

Igasugune audit on edasiviiv jõud, kui ta on koostatud põhjalikult ja oma ala proffide poolt. DreamGrow poolt koostatud WebAudit on just selline, millest ka reaalset kasu on. Audit aitas välja tuua kitsaskohti ning lõi uusi ideid, kuidas oma kodulehte klientidele paremini kättesaadavaks ja mugavamalt hallatavaks teha. Ise igapäevaselt oma keskkonnas olles ei märka kõiki asjaolusid, mida tuvastab neutraalne kogenud auditeerija. — Sten Argos, tegevjuht, Soov Kirjastus

WebAudit aitab teil saada põhjaliku ülevaate oma kodulehe olukorrast ja annab suunad, kuidas mõõdetavaid äritulemusi saavutada.

Küsi pakkumist!

Võta ühendust, sest meilt saad mõõdetavad tulemused!

Meilt saad kõik, mida vajad internetiturunduse ja sotsiaalmeedia jaoks: alates müüvatest veebilehtedest kuni Facebook kampaaniateni, emaililistide kasvatamisest kuni otsingumootori turunduseni.

Võta ühendust siit