Jaga artiklit sõbraga

snapchat-kampaaniad-dreamgrow

Iga internetiturundusega tegelev agentuur peab ägedatel sotsiaalmeedia kampaaniatel silma peal hoidma. Seega otsustas DreamGrow tiim luua uue traditsiooni, kus igaüks meist valib nädala lõikes välja oma lemmikkampaania. Hiljem me arutame koos neid põnevaid kontseptsioone ja ammutame oma tööks uusi ideid.

Innovatiivsed brändid on tõestanud, et Snapchatis saavutatakse kõrge kliendi kaasatuse ja bränditeadlikkuse ainult läbi loovate turunduskampaaniate. Sellel nädalal valisid DreamGrow loovad turundusinimesed välja parimad Snapchati kampaaniad. Vaata ka sina need üle ja ehk saad inspiratsiooni oma firma sotsiaalmeedia jaoks.

 

LIIS – L’oreal

DreamGrow copywriterile Liisile jäi kohe silma L’oreali Snapchati kampaania. Menukas ilubränd L’oreal tuli välja loova lahendusega, kuidas brändida uut Infallible Silkissime silmapliiatsit. Nimelt tegi L’oreal spetsiaalse Snapchati filtri, mida kõik said kasutada, et enda selfile perfektne silmajoon kujutada. Kuid see pole veel kõik, inimesed said ka L’oreali ripsmetušši, põsepuna ja huulepulga filtreid kasutada oma selfide kaunistamiseks. Kas pole mitte imeline? Saad endast ilusa selfie ja ei pea meiki tegemagi.

L’oreal valis oma platvormiks Snapchati, et jõuda z-põlvkonnani. Nad teadsid, et klientide võitmiseks tuleb kasutada lähenemisvisi, mis on kaasahaarav ning mänguline. Filtrite lisamine tagab ka selle, et kliendid ise hakkavad toodet promoma, postitades endast pilte L’oreali meigiga. Samuti ajastas L’oreal oma kampaania nädalavahetusele, kuna statistika näitab, et just siis on filtrite kasutamine kasutajate seas kõige populaarsem.

snapchat-loreal-filters

 

 

TAAVI – #GlobalSnapSwap

Ashley K on ettevõtte Social Impact Branding Ltd asutaja ja EdTech StartUpi tegevdirektor. Tema põhifookuses on väikeettevõtjate aitamine.

Ashley K tegi Snapchatis midagi enneolematut. Ta lõi kampaania #GlobalSnapSwap, mille käigus andis ta Snapchati konto hallata oma fännidele üle kogu maailma. Inimesed Iirimaalt Costa Ricani postitasid Ashley K konto alt snappe, et näidata maailma läbi oma silmade. Mõned tegid isegi Snapchati vahendusel väikese ekskursiooni linnast, kus nad parasjagu viibisid. Kokku tuli snappe 30 erinevast riigist, mis oli ka loodetud tulemus. DreamGrow disainerile Taavile meeldis selline eksootiline mõte, mis kasutas ära Snapchati takeover turundusvõimalust, oli kaasahaarav ja aitas kaasa Ashley K personaalsele brändingule.

Lõpptulemusena tegi Ashley K sellest ettevõtmisest lühifilmi, mida saad vaadata siit:

AskAsleyK on kindlasti üks, keda tasub Snapchatis jälgida, kui sind huvitab bränding, sotsiaalmeedia turundus ja ettevõtlus.

Ja kui juba Ashley’t jälgid, siis jälgi Taavit ka.

snapchat-taavi-disainer

 

SILVER – #Anti-Drug-Driving

Suurbritannia valitsus tabas ka ära, et Snapchati kaudu saab noori kõnetada ja tegi sellest lähtuvalt kampaania, et pöörata tähelepanu ühiskondlikule probleemile – narkojoobes sõitmine. Meie AdWordsi spetsialistile Silverile arvates oli just see kõige silmapaistvam kampaania. Nende kampaania eesmärgiks oli kommunikeerida joobes sõitmise ohtudest. Selleks tegi Suurbritannia valitsus filtri vangikongidest koos sõnumiga  “Drive high? The roadside swab will catch you” ehk “Sõidad joobes? Liikluspolitsei saab su kätte.”

Kampaania suutis efektiivselt noortes tekitada arusaama, kui lihtne on narkojoobes sõitmise läbi oma elu ära rikkuda ja vangi sattuda. Väga hea töö Suurbritannia valitsuse poolt!

 

NIKITA – #LastSelfie

DreamGrow kollektiivi tuline keskkonna-aktivist ja projektijuht Nikita oli ülimalt rõõmus kui ühel päeval Snapchati avades avastas ta “The Last Selfie” ehk “viimane selfie” kampaania.

“The Last Selfie” oli World Wildlife fondi (WWF) poolt korraldatud kampaania, mille eesmärgiks oli tõsta teadlikkust väljasurevate loomade osas. Kuigi nende kampaania oli esindatud erinevates sotsiaalmeedia kanalites, tegi Snapchatis selle eriliseks asjaolu, et nad kasutasid ära tolle aja funktsionaalsust ehk 10 sekundi pärast snap kadus, mis nutikalt viitab ka loomade väljasuremisele. Word Wildelife fond suutis selgelt ja loovalt Snapchati kaudu seletada tõsist keskkondliku probleemi ja jõuda oma sõnumiga noorteni.

Kampaania oli väga edukas. Juba 3 päevaga annetati World Wildlife fondile summa, mille nad lootsid koguda ühe kuuga.

last-selfie-wwf

 

KAROLINA – Audi

Nagu iga suur bränd, nii tuli ka Saksamaa autotootja Audi Ameerika jalgpalli suursündmuse Super Bowli ajaks välja ühe silmapaistva reklaamikampaaniaga. Hoolika kalkuleerimise tulemusena valisid nad oma meediumiks Snapchati. Põhjus, miks Audi just Snapchati valis oli, et z-generatsiooni seas (kes on ka ristitud jaekettide kõige hirmsaimaks õudusunenäoks) bränditeadlikkust tõsta.

Oma kampaaniaks tegid nad rida humoorkaid pilte, mis jäljendasid inimeste ja nende lemmikloomade käitumismustreid Super Bowli vaadates. Nutika kampaania tulemused olid märkimisväärsed. Audi kogus Snapchatis rohkem kui 5000 uut jälgijat ja Facebookis kogusid nad 9000 fänni juurde. Snapchat teatas hiljem, et Audi konto oli kõige kiiremini jälgijaid saav konto nende platvormil.

Sellised olid meie poolt välja valitud Instagrami kampaaniad. Kommentaaridesse kirjuta, milline neist on sinu lemmik?

Soovid teada, kuidas oma lehel müüki oluliselt tõsta? Telli WebAudit.

Veebiaudit on aidanud kümnetel klientidel mitmekordistada müük enda veebikeskkonnast.
Enda veebilehti uuendades on kliendid öelnud, et audit on hea alusmaterjal täienduste, või uue lehe planeerimiseks. Et keskkonna muudatused oleksid äriliselt kasulikud ja põhjendatud, mitte lihtsalt ilusad tänu värskemale kujundusele. Dreamgrow WebAudit annab Sulle:

  • Täpse selgituse Analyticsis nähtuvast;
  • Põhjaliku ülevaate Sinu kodulehe hetkeolukorrast;
  • Kindlad juhised tulemuslikumaks optimeerimiseks;
  • Detailsed soovitused muudatuste teostamiseks.
  • Loe Webauditist lähemalt siit.

    Jaga artiklit sõbraga