Jaga artiklit sõbraga

sisuturundus sisu loomise mall

Kas sinu jaoks on ka sisuturundus ja sisu loomine on raske töö? Enamus inimeste peas on olemas info, mida oma veebi esitada, aga selle kätte saamine on tihti vaevarikas ja jääb tegemata. Vabanduseks tuuakse, et ega keegi ju tänapäeval nagunii pikka materjali vaadata ei taha.

Täiesti õige! Keegi ei taha lugeda pikka, igavat, klaverist imetud jama. Tea, kellele sa kirjutada. Kirjuta sellest, mis neid huvitab. Kirjuta sellest, mis on neile vajalik, aitab neil, millegagi paremini hakkama saada ja/või omab ka meelelahutuslikku väärtust.

Ei ole sellist asja nagu liiga palju sisu! On igav sisu!

Sisuturundus peab olema järjepidev, mida rohkem sa seda optimeerid, seda lihtsam on järjepidev olla. Järgnevalt annan ülevaate, kuidas saada hakkama asjaliku sisumaterjali loomisega nii, et see ei oleks juhus, vaid korratav protsess.

Vii oma sisuturundus uuele tasemele. Jagan sinuga oma rohkem kui 4000 päeva pikkust praktilist sisu loomise kogemust. Vaata lähemalt sisuturunduse koolitus.

Ettevalmistus

Kui sa võtad sisu loomise ette süstemaatilisel ja lähened sellele läbi konkreetsete sammude, siis kaob selline asi, et „ei tule vaimu peale.“ Professionaalid kirjutavad, siis kui on vaja kirjutada. Selle sisu loomise malli abil saad iga kord tulemuse.

  1. Pane paika artikli pealkiri, toote või teenuse nimi.
  2. Otsusta, mis saab olema selle lehe peamine märksõna.
  3. Kirjelda, kellele sa seda sisutükki lood (kes on lugeja).
  4. Lühikirjeldus, millist probleemi artikkel, toode või teenus sihtgrupi jaoks lahendab. See peab vastama tema küsimusele, “mis kasu mina sellest saan”. Mõtle lehe külastaja seisukohast, miks see teda huvitama peaks.
  5. Milliste teiste artiklite, toodete ja teenustega saab ristlinkida? (1-3 lehte sinu veebis)
  6. Leia vähemalt üks pilt, mis illustreerib loodavat sisu.

Nüüd pane samm sammult paika sisumaterjali struktuur. Näide, milline võiks sisumaterjali ülesehitus välja näha:

Pealkiri, toote, teenuse nimi (märksõnadega)

Sissejuhatus

Alustuseks esimene paragrahv, „mis kasu mina sellest saan“. 2-3 lauset lühikirjeldust, millest räägitakse ja mis probleemi lahendatakse. Selle osa said loodetavasti juba eeltööde käigus paika. Kasuta esimeses blokis selle lehe kõige olulisemaid märksõnu. Too välja kõige olulisem:

Punkt 1

Punkt 2

Punkt 3

Alapunkte lisa nii palju kui vaja, et teema korralikult katta. Kui sa müüd kruvi, siis on juttu vähem. Kui teenuseks on rindade suurendamine, siis vajab teema oluliselt põhjalikumat avamist.

Alapealkiri 1 (Punkt 1)

Alapealkirjad peavad sisaldama järgneva teksti peamist iva. Mis kasu ma järgmisest lõigust saan. Üksikasjad 1, 2 ja kolm ei pea olema list. See võib olla järjestikuste lausetena esitatud tekst.

Esimese punkti üksikasjad 1

Esimese punkti üksikasjad 2

Esimese punkti üksikasjad 3

Alapealkiri 2 (Punkt 2)

Teise punkti üksikasjad 1

Teise punkti üksikasjad 2

Teise punkti üksikasjad 3

Alapealkiri 3 (Punkt 3)

Kolmanda punkti üksikasjad 1

Kolmanda punkti üksikasjad 2

Kolmanda punkti üksikasjad 3

Kokkuvõte

Kui sa ostad selle asja, siis saad kõik need väärtused, mis eelnevalt mainitud. Korda lugeja jaoks üle sissejuhatuses esitatud vastus küsimusele „mis kasu mina sellest saan“. Artiklite puhul korda peamist. Kokkuvõtte alapealkiri peab alati olema väärtus, mida pakkusid, mitte “Kokkuvõte”. Selle artikli kokkuvõtte alapealkiri võiks olla “Sisu loomise mall aitab sul paremaid tulemusi saavutada”.

Üleskutse tegutsema

  • Artikli puhul: liitu uudiskirjaga, vaata seotud tooteid ja teenuseid.
  • Toodete ja teenuste puhul: tee järgmine samm ostuvoos (esita päring, lisa korvi, võta ühendust).

Üleskutse peab olema mõistlik. Kui sa tahad, et veebilehe külastaja teeks midagi, milleks ta valmis ei ole, siis jääb tegevus tegemata ja sa pead seda kontakti uuesti püüdma.

Selle malli kasutamisel on abiks ka järgnev ülesehituse mall.

sisuturundus mall

Igav sisuturundus ei too tulemust!

Sisuturundus peab olema huvitav ja sisaldama väärtust sinu potentsiaalsele kliendile. Sinu jaoks võib tegemist olla unerohuna mõjuva ABC-taseme materjaliga. Kindlasti pead siin ka oma taiplikust rakendama. Kui kirjutad tootekirjeldust ja tooteks on kruvi, siis ilmselt ei ole mõtet seda 500 sõna peale venitada. Samas on eelnev mall abiks ka kruvi tootekirjeldusel loomisel. Lihtsalt alampunkte võib vähem olla. Kruvi tootekirjeldus oleneb ka sellest, kellele sa kirjutad. Ehitajale ilmselt on vähem selgitusi vaja kui inimesele, kes pole varem kruvikeerajat käes hoidnud.

Vajaliku sisu pikkus oleneb su konkurentide tegevusest. Kui konkurendi veebilehed on tühjad nagu galaktikaparvede vaheline ruum, siis saad hakkama väga vähese sisuga. Siiski soovitan kohe natuke mahukamale sisule rõhku panna, sest isegi magav konkurent võib mõnikord ärgata.

Erinevate sisutüüpide kohta leiad infot siit.

Sisu loomise mall aitab sul paremaid tulemusi saavutada

Ainuüksi selle juhendmaterjali tekstimaht on üle 500 sõna ja 4000 tähemärgi. Kirjutades siin „liha luudele“ on tulemuseks 500-800 sõnaline sisumaterjal, mis ületab mahukuselt enamus konkurentide poolt loodavat materjali. Kasutades seda malli on sisu loomine selge protsess ja see võtab oluliselt vähem aega.

Vaata ka artiklit: Sisuturundus: kuidas head sisu luua?

Sisuturunduse koolitus

Sisuturundus on üks olulisemaid internetiturunduse võtteid, mis saab üha rohkem tähelepanu.

Sisuturundus on vundamendiks nähtavusele otsingumootorites, tegevustele sotsiaalmeedias, sisuka meiliturunduse läbiviimisel. Olenemata selle tähtsusest ei tegele paljud turundajad sisuturundusega järjepidevalt ja efektiivselt.

Vii oma sisuturundus uuele tasemele. Jagan sinuga oma rohkem kui 4000 päeva pikkust sisu loomise kogemust. Toon praktilisi näiteid, annan juhendid efektiivseks tegutsemiseks ja harjutame, kuidas sisu praemaks saada.

Vaata lähemalt sisuturunduse koolituse päevakava.

Jaga artiklit sõbraga