Jaga artiklit sõbraga

Veeb on see koht, kus toimub peamine suhtlemine klientide, partnerit ja muidu huvilistega. Siiani on veebigakeskkonnaga paljudes ettevõtetes tegeletud, siis kui midagi muud teha ei ole. Seda tuleb kiiresti muuta, kui soovitakse käru peal püsida. Veeb on see koht, kus saab inimese tegutsema, saab ta ettevõtte külge siduda. Kui teete telereklaami ja ei seo sellega tegevust veebis, siis on see raiskamine.

Veeb on ettevõtte kõige olulisem turunduskanal, mis on kättesaadav just siis, kui inimesel seda vaja on. Ülejäänud, kampaaniakanalite, eesmärk on inimesed veebiplatvormile suunata.

Reklaam massimeediakanalites võib olla tehtud brändiloomise eesmärgiga ja tähelepanu võitmiseks, aga selleks, et see tähelepanu püsivamaks huviks, lojaalsuseks ja rahaks muuta tuleb inimesed veebi suunata. Veebis tuleb anda neile põhjuseid, et külastus ei jääks ühekordseks ja me neist rohkem teada saaksime. Kampaaniad tulevad ja lähevad, veeb jääb.

Veebi tegevused tuleb eesmärgistada. Seadke reaalsed ja kroonides mõõdetavad, eesmärgid, mida saab raamatupidamises pärast imetleda.

Iga kampaaniaga peab kaasas käima kampaanialeht veebis, mis on eesmärgistatud ja suunatud inimeste tegutsema panemisele. Kui seda ei tee, siis peab iga kord iga kontakti eest uuesti maksma. Offline kampaania, millel ei ole taga veebiväljundit ja kasutajategevust on raharaisk!

Jaga artiklit sõbraga