Jaga artiklit sõbraga

On innovatsiooni aeg! Kavalad ärimehed on õppinud ära kloonimise. Kloonimine on väga kaval tegevus! Saab kohe täpselt samasuguse asja nagu eeskujuks võetud. Väga mõelda ei ole vaja. See on suur pluss. Eriti, kui oled kaval ja tahad mõttejõudu kokku hoida. Avaldan huvilistele kloonimise retsepti (peaks vist IN.ee-sse ka riputama):

  1. Võtame Facebook’i
  2. Teeme sellest klooni (ei pea täpne kloon olema, tee nii palju kui jõuad, nii palju kui asjast aru saad)
  3. Kasum!

tule.ee

Kasumi suurendamiseks tuleks külge panna ka silt: tule.ee on Eesti uus, kõige populaarsem ja tõeline sotsiaalvõrgustik! Tegelikult on see ju tõde, et tegemist on suurimaga Eestis, kui valime piisavalt obskuurse sihtgrupi. Tegijad on loomulikult anonüümsed. Eenet siiski valgustab, kes on domeeni omanikud:

tule.ee – Boonus Meedia OÜ
Asutuse aadress: Vabaõhumuuseumi tee 2A, Tallinn, 13522
Asutuse telefon: +372 6617476
administratiivne kontaktisik: VADIM ILJIN vadim@vadim.ee
tehniline kontaktisik: Viktor Norin hostmaster@starline.ee

Millele äriregister lisab:

Ärinimi: Boonus Meedia OÜ
Kood: 11268326
Esmakande aeg: 16.06.2006
Aadress: Endla 69, Tallinn, 10615
Osa-/ aktsiakapital: 40 000 EEK

marketingiuuringud ja konsultatsioon;
tõlketeenused;
graafiline disain;
web-disain ja web-projektide loomine;
internetiteenused;
internetimarketing;
reklaam;
põhikirja tegevusaladega seotud konsultatsioon

Mul ei oleks midagi selle vastu kui keegi leiaks, et Rate on jama ja tahaks teha midagi Facebooki-laadset. Ma ei arva, isegi, et seal olevat funktsionaalsust ei tohiks üle võtta. Interneti kiire areng on suuresti kopeerimise tulemus. Võta üle, tee paremaks. Aga selline kloonimine tundub natuke imelik. Hmmm… ja siis on muidugi võimalus, et sarnasus on juhuslik…

Jaga artiklit sõbraga