Jaga artiklit sõbraga

tasuta veebinar

ChatGPT koolitus:
tulemused turunduses ja teeninduses

Vaata ChatGPT koolitust, kus õpid AI-rakendust oma töös kasutama. Kuidas ChatGPT aitab sisu kiiremini ja odavamalt luua ning vähendada turundus- ja teeninduskulusid, parandades samal ajal töö kvaliteeti? Kuidas tehisintellekt võib mõjutada peaga töötavate inimeste tulevikku? Vaata lähemalt...
 

Tahtsin registreerida end Škoda Superbi proovisõidule ja nägin vormi, mis mind tõeliselt üllatas. Positiivselt! Veebilehe üks peamisi eesmärke on saada kontakt külastajaga. Selle eesmärgi saavutamiseks peab kontaktivõtmise võimalikult mugavaks tegema. Mida vähem kohustuslikke välju on vaja täita seda parem. Turundajatel kipub see tihti meelest minema ja nii ilmuvad veebi kümnete kohustuslike väljadega vormid, mida kasutajad täita ei viitsi.

Škoda üllatas sellega, et vormis oli vaid neli kohustuslikku välja: email, telefon, esindus, mudel (kaks viimast on eeltäidetud) ja see tegi kogu vormi visuaalselt “lihtsaks”. Väga tubli!

Škoda vorm

Võrdluseks mõned teiste automüüjate vormid. Mazda seitse kohustuslikku välja. Ford neli kohustuslikku ja neli eeltäidetud, mis vajavad tähelepanu. Amserv kolm pluss eeltäidetud mudel ja käigukast (siin oli huvitav, et email ei ole kohustuslik). Renault proovisõiduvorm koosnest kümnest väljast ja selle sai täiesti tühjana teele saata.

Renault ja Peugeot olid ilma hinnakirjadeta (jah, ma tean, et Renault’l on osadel mudelitel hinnakirjad), viimasel ei saanud ka proovisõidule registreerida.

Amservi vorm oli tegelikult lihtne, aga seda mitte visuaalselt. Nii võitis selle täiesti mitteteadusliku uuringu Škoda proovisõiduvorm.

PS Toyota.ee pakub meile aga õppevahendi “ärge nii mitte kunagi tehke!!!!“. Edit 04.09.08: Panin selle siia ka pildina, et kaotsi ei läheks.

Toyota proovisõit

 

Jaga artiklit sõbraga