Jaga artiklit sõbraga

Nädalavahetusel jäid silma mõned klassikalised psühholoogiauuringud, millest turundajatele ja veebiehitajatele märkimisväärset kasu võiks tõusta.

  • Information foraging – info hankimisel üritab infovoor maksimeerida ajaühikus omandatava informatsiooni hulka. See teoori baseerub oletusel, et info hankimisel lähtume samadest mehhanismidest, mis aitasid meie eellasi toiduotsinguil.
  • The Magical Number Seven, Plus or Minus Two – Georg A. Milleri leid, et inimese lühimälu suudab endas hoida ligikaudu seites (pluss-miinus kaks) infokildu. See on väga oluline info veebi kasutatavaks muutmisel.
  • Prospect Theory: An Analysis of Decision under Risk – Nobeli preemiat väärt töö sellest, kuidas risk mõjutab inimeste otsuseid. Nendele leidudele tuginedes saame paremini koostata turundussõnumieid, mis kasutaja tegutsema panevad.
  • Shneiderman’s rules for design – kaheksa reeglit, mis aitavad kasutajaliidese inimsõbralikumaks muuta.

Jaga artiklit sõbraga