Täiesti uskumatu! Lisak on selles vormis lõbus ka vanuse küsimine samaaegselt isikukoodiga. Võime anda väikese konsultatsiooni, kuidas isikukoodist, erakordselt keerulise algoritmiga vanus eraldada.
Aga tõsiselt, kasutage esmasel registreerimisel nii vähe välju kui võimalik ja küsige lisainfot vastavalt vajadusele. Näiteks tellimuse sooritamisel.
Siia juurde saab ainult mõelda, et mida saaks veel lisaks küsida?
Tragikomöödia pärast võiks veel olla ”Kuidas leidsite arvutid.ee?” ja siis valikvastuseid umbes 15 varianti. :D
Lisaks võiks ka veel motivatsioonikirja kohustuslik väli olla. :D
Teatavasti on pass reisidokument, mille omamine pole kohustlik. Mida peaksid need inimesed tegema, kellel passi pole?
seejuures on huvitav mida peaksid “firmaks” märkima need, kelle “tegevusala” on pensionär
see on ju lausporno. headeris on arvutid.ee all on üldse arvutid.com
kes see geenius selle taga on?
See leht on mu arust juba aastaid üleval…
Nii jube see leht ka ei ole.
Praegusek peaks ML arvutid oma tegevuseks juba õhtal olema. Samas ju siis mingi tegevus veel käib.
No on ikka jube küll. Passinumber on kõige absurdsem vormiväli mida ma elus näinud olen. Mitte üks absurdsemaid, kõige absurdsem…
Pingback: Tweets that mention WTF?! Kohustuslik väli vormis: passinumber! « DreamGrow internetiturundus -- Topsy.com
Tähtsam oleks küsida igakuist sissetulekut. Nii teaks juba kohe arvestada kas tegemist on kasuliku kliendiga.
Halb tõlge lihtsalt.
Mae culpa, mis siin ikka.
Pealkirja jaoks on “Kohustuslik väli vormis: passinumber” väge hea :-), aga väitena on see ebatäpne: tegu ei ole kohustusliku väljaga (nii nagu ei ole kohustuslik ka isikukood ja firma).
Usability teemat ma ei puuduta (kohustuslikud väljad peaksid hea tava kohaselt eristatavad olema ja miks üldse andmeid küsitakse), siin pole mõtet ennast õigustama hakatagi.
@bla – jah, veebisaidil (nii nagu ka ML Arvutites) mõningane tegevus käib. 2009 aasta oli 2,647 mln külastust, 181K absolute unique visitori.
Külastuste arv veebi pole väga hea eesmärk ega tulemus, mida mõõta. Palju veeb käivet/kasumit tekitas. Mitu tellimust, mitu unikaalset klienti. Kui palju kordusoste, keskmine ostusumma jne. Conversion rate, cart abandonment rate, Need on head veebi eesmärgid.
Tõin meie külastatavuse välja lihtsalt näitamaks et “mingisugune tegevus” ikka käib :-)
Segmenteerimine on iga mõõdiku jaoks hädavajalik. See käib nii külastatavuse kui conversion rate kohta. Mõlemad on ilma segmenteerimata ühetemoodi mõttetud. Segmenteerimata üldnumbrit (ja selle aegrida) vaadates saab küll koostada analüüsi (a la võrreldes eelmise kvartaliga tõusis meie conversion rate 0,2 protsendipunkti / külastatavus 10% / tellimuste arv 20%), aga selle põhjalt ei saa koostada tegevusplaani olukorra parendamiseks. Tead MIS toimus, aga ei tea MIKS toimus.
Kas külastatavuse kasv võib olla heaks eesmärgiks? Nt ettevõte soovib vähendada support-i kulusid. Arvutused näitavad, et parima mastaabiefekti annab spetsiaalne veebisait. Kas saidi külastatavuse kasv on hea või halb? See sõltub. Kui samaaegselt väheneneb offline (telefon, klienditeenindajad jms) ressursi kulu siis ilmselt küll. Kui aga offline jääb samaks? Hmm… Äkki on müügimaht niipalju kasvanud, et support-i on lihtsalt rohkem vaja. Või hoopis on toodete ja klienditeeninduse tase nii alla käinud, et lahendamist vajavaid asju on rohkem. Või midagi kolmandat. Ainult veebianalüütikast väljaspoole jäävaid vahendeid kasutades on võimalik öelda, kas külastatavuse kasv on hea või halb.
Ja külastatavus on oluline asi mida mõõta. Kasvõi ainult selleks et conversion rate arvutada :-)
Kui ettevõte soovib vähendada supportkulusid, siis on mõõdikuks lahendatud supportkeisside arv ja mahu vähenemine teistes kanalites. Mitte külastajate arv lehel. Samuti võiks rakendada kasutaja rahulolu mõõtmist, visitor satisfaction index.
Saidi külastatavus ei ole eesmärk. (kui sa ei müü reklaami). Seda on lihtne mõõta ja kohati see seondub ärieesmärkidega, aga siiski on tegemist suht mõttetu näitajaga.
Ka Majandus ministeerium on selles vallas saamatu. Kui täita netis avaldust majandustegevuse registris registreerimiseks on ka neil soov saada nii isikukoodi kui ka sünnipäeva eraldi. Sama jama soovitakse lisaks veel umbes 3 korda.
Pingback: Emailiturundus: 20 nõuannet oma postitusnimekirja kasvatamiseks « DreamGrow internetiturundus