Jaga artiklit sõbraga

hansabuss kasutatavusMul on bussi vaja, umbes 16 inimesele, et Himosele sõita. Aga mul pole õrna aimugi, mis sellise bussi rentimine maksta võiks. Mulle on vajalik bussirent koos juhiga. Otsustasin uurida, palju maksab. Saatsin mõned päringud ja jäin vastust ootama.

Ilmselt läheb bussirendi äris hästi, sest vastuseid ei tule. Siit õppetund nummer 1. Päringule tuleb kiiresti vastata, sest kui klient vastuseid ei saa, hakkab mujalt otsima.

Läksingi mujale ja üks neist kohtadest oli Hansabuss, millest saab õpetlik lugu number 2. Nagu mainitud pole mul hindadest õrna aimugi. Hansabussi lehel hinnakirja ei ole. Vabandus, et kõik kliendid on erinevad ja nad ei saa hinnakirja välja panna ei ole väga mõistlik jutt.

Mis siis ikka, esitame päringu. Assa raiks! Avaneb 28 väljaga vorm, mis võib ka kõige kindlameelsemale inimesele pisara silma tuua. 16 nendest väljadest on kohustuslikud!!

Vaatame kohustuslikke välju lähemalt:

  1. Millistest allikatest saite infot hansabussi kohta? Näib, et hansabuss kirjutatakse väikese tähega. Kuidas see info saab teile nii vajalik olla, et olete valmis selle nimel klientidest loobuma. Kuidas te selle välja abil kogutavat infot kasutate?
  2. Tellija firma/Eraisik. OK. Nõus, see väli peaks olema. Aga kui olen eraisik, siis pean kirjutama sinna tilulilu? See väli ei peaks olema kohustuslik.
  3. Tellija aadress. Milleks see? Selle hetkeni, kui me reaalselt arveni jõuame, on küll võimalusi minult aadressi pärida.
  4. Kontaktisik. OK, mõistlik.
  5. Tellija telefon. Vajalik.
  6. Tellija E-mail. Jah, seda võiks küsida küll.
  7. Reisi algus kpv. ja kellaaeg ja…
  8. Reisi lõpp kpv. ja bussi vabastamise kellaaeg. Arvan, et alguse ja lõpu võiks esimeses päringus asendada ühe väljaga. Päevade arv, sest seda saab hiljem täpsustada. Lisaks võiks olla mittekohustuslik algusaeg.
  9. Reisijate arv. Loomulikult.
  10. Bussi etteandmise koht. Esimese hooga ei teeks seda välja kohustuslikuks, sest tahame päringu kätte saada ja võime hiljem täpsustada.
  11. Marsruut. Selle välja kohustuslikkus oleneb sellest, kui puusse võivad päringud minna, kui me seda ei küsi. Jätaks vabaks.
  12. Bussi kasutamise lõppkoht. Bussi etteandmise ja lõppkoha võiks siduda marsruudiga ja vähendada väljade arvu.
  13. Kliendihaldur. Täiesti hullumeelne küsimus.
  14. Soovitav bussi grupp. Mõttetu väli. Ma ju tean täpselt, mida teie bussid sisaldavad. Pange siis inimkeelsed valikud: luks, hea, tavaline, säästu.
  15. Olen tutvunud müügitingimustega ja bussi kasutamisega ning nendega nõus. Ei ole tutvunud! Jätke mind rahule! Ma muidugi loen hinnapäringu esitamiseks läbi viis lehekülge materjali (16 355 tähemärki).
  16. Sisesta pildil olev tekst. Oletame, et teile tuleb läbi selle vormi nii palju spämmi, et ei jaksa käsitsi läbi sõeluda. Üldiselt ei soovitaks panna kui spämmi osa väga suur ei ole.

Eelneva kokkuvõtteks avaldan saladuse. Päringu vormide eesmärk ei ole teie andmebaasidesse põhjalike kirjete genereerimine vaid müügiinimestele kontaktide ette andmine. Põhjalikud kirjed tekivad siis, kui müügiinimesed klientidega edasi suhtlevad.

Milline võiks see vorm kasutataval kujul välja näha?

Kohustuslikud väljad

  1. Kontaktisik
  2. Tellija telefon
  3. Tellija E-mail
  4. Reisi pikkus päevades
  5. Reisijate arv

Lisaväljad

  1. Reisi algus kpv. ja kellaaeg
  2. Marsruut
  3. Tellija firma/Eraisik

Eriti osav oleks luua vormile peidetud väljad, mida on võimalik täita, kui kasutaja klikib „täpsemad valikud“ või muud taolist. Kui tellisime Eliitlaagrile bussi siis Peep vaatas ka seda vormi. Hansabussist me ei tellinud ja ei telli ka nüüd. Hinda tahaks ikkagi teada, aga see on nii piinarikas. Las jääb…

Jaga artiklit sõbraga