Jaga artiklit sõbraga

magnifying-glassFacebook on loonud platvormi, mis võimaldab lehtedel ja aplikatsioonidel jagada informatsiooni kasutajate kohta, et näidata neile personaliseeritud pakkumisi ja reklaame veebilehtedel väljaspool Facebook’i. See tähendab, et iga kasutaja profiililt kogutakse avalikku informatsiooni. Sinna alla kuulub info, milliste gruppide fänn sa oled, mida sa oled märkinud oma profiilis huvideks ja isegi seda, milliste inimestega sa tuttav oled.

See annab tohutu eelise e-kommertsiga tegelevatele ettevõtetele. Näiteks, kui sa oled märkunud enda huvide alla Tanel Padari, siis saaks Piletilevi võtta selle info Facebook’ist ja reklaamida sulle Piletilevi lehel Taneli tulevast kontserti ning jätta kõrvale vähemrelevantsed artistid. Selle jaoks on Piletilevil vaja vaid lisada enda lehele üks koodijupp ja Facebook’i aplikatsioon teeb ülejäänud töö.

Arusaadavalt selline info jagamine lehtede ja aplikatsioonide vahel võib tunduda kasutajate jaoks privaatsust rikkuv. Eriti olukorras, kus seda infot võiks keegi kuritarvitada. Avalikku informatsiooni saad seadistada Facebook’i profiili seadete alt.

Jaga artiklit sõbraga