ExactTarget lasi välja uuringu (pdf) tarbijate soovidest brändidega suhtlemisel meilitsi, Facebookisja Twitteris. Mõned numbrid, mis silma jäid, puudutavad seda, mida inimesed ootavad pärast brändiga liitumist ja miks nad ära lähevad:
51% inimestest, kes on „meeldib“ nuppu vajutanud ootavad, et neile hakatakse saatma turundussõnumeid. Samas 40% ei arva, et nad peaksid brändilt turundussõnumeid saama. Ülejäänud 9% ei ole kindlad, mis pärast „meeldib“ vajutamist juhtuma peaks. Inimeste ootused jagunevad enamvähem pooleks, nii on oluline jälgida, et sinu turundussõnum ei oleks liiga „telepood“.
44% meestest võrdsustavad „meeldib“ nupu nõusoleku andmisega turundussõnumite saamiseks. Naiste puhul on see protsent 55.
Peamised põhjused, miks inimesed loobuvad brändi jälgimisest:
- Ettevõte postitab liiga tihti (Facebook 44%, Twitter 39%)
- Saan liiga palju turundusmaterjali ja ja tahan osast loobuda (Facebook 43%, Twitter 41%)
- Materjal muutus ajajooksul korduvaks või igavaks (Facebook 38%, Twitter 52%)
Umbes veerand Facebooki (26%) ja Twitteri (27%) kasutajatest liitub brändiga vaid selleks, et kasutada ühekokrdset pakkumist.
See on tõsiselt kasulik info +1. Nii ongi et firmad teevad kenad kampaaniad et rohkem inimesi saaks fännideks, kuid pärast muud postitused või info ei ole fännidele huvitav või kasulik ja postitatakse liiga tihti, siis inimesed panevad kinni postitused firma poolt.