Jaga artiklit sõbraga

Maailma ühe hinnatuma internetiturundusportaali HubSpot poolt läbi viidud uuring selgitas välja, et 76% tarbijate jaoks on veebidisaini kõige olulisem faktor see, et sealt on võimalik kiirelt ja mugavalt leida vajalikku infot.

76% of consumers say the most important factor in a website’s design is “the website makes it easy for me to find what I want.”

mida 76% inimestest teie veebilehelt tahab

Meelespea turundajatele

If the user can’t use it, it doesn’t work. Investeerige kasutatavusse.

76 inimest 100st tahavad, et teie veebileht oleks lihtne kasutada. Kuulake neid ja tehke nende kasutuskogemus suurepäraseks.

Ärge leiutage jalgrattast

Eriti uuenduslikud ja kasutajatele harjumatud veebidisainid tulevad sageli teile pigem kahjuks kui kasuks. Nad võivad küll kuramuse head välja näha, aga inimesed ei pruugi neist veel aru saada ja ei oska neid kasutada. Täpsemalt loe siit artiklist “Ole veebidisainiga uuenduslik, aga ettevaatlik“.

Always Be Testing

Alati testige oma veebilehte, et muuta seda kasutajate jaoks veelgi mugavamaks ja mõistetavamaks. Kasutage online testimistööriistu nagu nt Google Website Optimizer, analüüsige Google Analyticsi statistikat, paigaldage kursoriträkker jne.

Samas on üks hea tehnika kutsuda enda kontorisse vähemalt 5 inimest, kes kuuluvadki otseselt teie kodulehe sihtgruppi ehk hakkavadki sealt oma probleemidele lahendusi otsima. Andke neile kätte kindel ülesanne ja jälgige, kuidas nad veebilehel käituvad. Ülesanne võiks olla nt teenus X päringu tegemine, uudiskirjaga liitumine jne. 5 inimese jälgimisega peaks juba kõige probleemsemad kohad selgunud olema.

Tasemel kasutatavusega veebileht aitab suurendada Conversion Rate’i

Mida mugavam ja arusaadavam teie veebileht kasutaja jaoks on, seda rohkem teie poolt soovitud tegevust (päringu tegemine, ostmine, uudiskirjaga liitumine) ta teeb. Investeerite kasutatavusse – investeerite oma edusse!

Kasutage professionaalide abi

Programmeerija on programmeerija. Disainer on disainer. Kasutatavuse ekspert on kasutatavuse ekspert. Igaüks peaks ikka oma liistude juurde jääma. Soovitan juba veebilehe arenduse rohujuure tasandil palgata kasutatavuse ekspert, kes oskaks juhtida tähelepanu võimalikele probleemidele ja aitaks jõuda veebileheni, mida tahab 76 teie potentsiaalset klienti 100st.

Kui raha eelarves kasutatavuse eksperdi jaoks ei ole, siis võtke see disainieelarvest.

Ütlen veelkord: “If the user can’t use it, then it doesn’t work.”

Kas teie veebileht pakub seda, mida vajavad 76% selle külastajaist?

Jaga artiklit sõbraga