
Eesti ettevõtteblogide kirjutamise viisid, sihtrühmad ja põhjused
Kevadepoole vastasin seose Sevenline blogiga mitmetele küsimustele, mis said lõpuks osaks Triin Visnapuu bakalaureusetööst. Bakalaureusetöö esimene osa püüab anda ülevaate […]
Uued postitused
Kevadepoole vastasin seose Sevenline blogiga mitmetele küsimustele, mis said lõpuks osaks Triin Visnapuu bakalaureusetööst. Bakalaureusetöö esimene osa püüab anda ülevaate […]
Steve Yastrow kirjutab Tom Peters’i blogis Stop Telling Stories Dialogue is not only key to all human relationships, it is […]
Osale maailmarekordikatses ja lae alla uhiuus Firefox 3. Link läheb otse failile. Server tundub tiba kõikuvat, püüdes rahuldada kõikide soovijate […]
Gord Hotchkiss Enquiro’st arutleb, kas otsingutulemustes olevad reklaamid, millel ei klikita omavad mingit väärtust brändi edendamise seisukohalt või mitte? Artiklis, […]
Uus iPhone peaks sellel aastal meilegi jõudma. Oluline küsimus on, kas $199 hind ka meie tarbijani jõuab (oletan 18 protsenti […]
Dreamgrow Digitali logo jaoks valmis kolm kavandit. Saatsime need sõpradele, tuttavatele ja klientidele ülevaatamiseks. Pärast esialgset tihedat rebimist osutus ülekaalukalt […]
Mis on Web 2.0? Pole just palju päevi, kui keegi minult seda küsimust ei küsi. Ma ei hakka klassikuid ümber […]
Sisesta siia oma meiliaadress ja saad turundustrendid mugavalt postkasti,