
Kuidas äriblogimine toob kliendi?
Meie sotsiaalmeedia uuringust selgus, et blogimine on populaarsuselt teine sotsiaalse meedia turunduse tegevus pärast Facebooki turundust. Blogimisega tegelevad 45% uuringus […]
Meie sotsiaalmeedia uuringust selgus, et blogimine on populaarsuselt teine sotsiaalse meedia turunduse tegevus pärast Facebooki turundust. Blogimisega tegelevad 45% uuringus […]
Värvide tähendus erinevates kultuurides on tublisti erinev. Sestap on ka oluline globaalsele turule suunatud veebilehte disainides värvide erinevale tähendusele mõelda. […]
Meie käest on küsitud, et mida teha kui ma panen oma nime Google otsingumootorisse ja seal esimesed tulemused ei ole […]
Sven arendab DreamGrow kõrval erinevaid projekte. Üks neist on oksjonisait haamer.net. Mitte mingi sendioksjon, vaid päris online laiv oksjon. Järgnev […]
Reklaamijad ei saa aru, mida tarbijad tahavad ja üritavad seda kompenseerida paisates meediasse üha rohkem ja rohkem seda, millest probleem […]
Viimasel ajal on erinevates allikates tulnud jutuks, kui tähtis on otsing kodulehel. Väidan, et pigem võib koduleht ilma otsinguta olla, […]
Will McInnes ütles, et kõik mida ta teab e-mailiturundusest on ta õppinud MarketingSherpast. See on olnud ka minu infoallikaks juba […]
Kevadepoole vastasin seose Sevenline blogiga mitmetele küsimustele, mis said lõpuks osaks Triin Visnapuu bakalaureusetööst. Bakalaureusetöö esimene osa püüab anda ülevaate […]
Mõni aeg tagasi intervjueeris Margus Piik mind oma magistritöö jaoks (Sevenline juhi rollis). Nüüd on see valmis ja kaitstud. Panen […]
Sisesta siia oma meiliaadress ja saad turundustrendid mugavalt postkasti,