Eesmärk
Facebooki kampaania eesmärk oli saada 10 000 uut uudiskirjaga liitujat ja Facebooki fänni ning vähemalt 6000 telefoninumbrit.
Facebooki kampaania eesmärk oli saada 10 000 uut uudiskirjaga liitujat ja Facebooki fänni ning vähemalt 6000 telefoninumbrit.
Lõime Facebooki kampaaniarakenduse Kohvirulett, mille käigus loositi iga päev välja hulgaliselt tasuta Coffee IN jooke. Peaauhinnaks oli 1000 tasuta kohvi. Osalemiseks pidi kasutaja hakkama Coffee IN fänniks ning jätma oma e-posti aadressi. Lisa chip’e mängus osalemiseks andis telefoni numbri sisestamine. Lisaks said kasutajad ruletti keerutada ka siis, kui nende poolt kutsutud inimesed kampaaniaga liitusid.
Facebooki kampaania kontseptsioon töötas hästi ja pani kasutajad sõnumit levitama. Kampaanias osalemine oli aktiivne kogu 3-nädalase kampaaniaperioodi jooksul. Tulemused ületasid märkimisväärselt eesmärke Kogusime:
Lisaks tulemustele internetis oli kampaania mõju tunda ka müügikohtades, milles saavutati rekordtulemusi.
Meilt saad kõik, mida vajad internetiturunduse ja sotsiaalmeedia jaoks: alates müüvatest veebilehtedest kuni Facebook kampaaniateni, emaililistide kasvatamisest kuni otsingumootori turunduseni.