Klient: Coffee In
Töö: Facebooki kampaania: Kohvirulett

Facebooki kampaania kontseptsioon, loovlahendus ja tehniline teostus.

Eesmärk

Facebooki kampaania eesmärk oli saada 10 000 uut uudiskirjaga liitujat ja Facebooki fänni ning vähemalt 6000 telefoninumbrit.

facebooki-kampaania-ratas

Lahendus

Lõime Facebooki kampaaniarakenduse Kohvirulett, mille käigus loositi iga päev välja hulgaliselt tasuta Coffee IN jooke. Peaauhinnaks oli 1000 tasuta kohvi. Osalemiseks pidi kasutaja hakkama Coffee IN fänniks ning jätma oma e-posti aadressi. Lisa chip’e mängus osalemiseks andis telefoni numbri sisestamine. Lisaks said kasutajad ruletti keerutada ka siis, kui nende poolt kutsutud inimesed kampaaniaga liitusid.

facebooki-kampaania-1000

Tulemused

Facebooki kampaania kontseptsioon töötas hästi ja pani kasutajad sõnumit levitama. Kampaanias osalemine oli aktiivne kogu 3-nädalase kampaaniaperioodi jooksul. Tulemused ületasid märkimisväärselt eesmärke Kogusime:

15 610eposti aadressi
13 500uut fänni
12 848telefoninumbrit

Lisaks tulemustele internetis oli kampaania mõju tunda ka müügikohtades, milles saavutati rekordtulemusi.

facebooki-kampaania-graafik

Võta ühendust, sest meilt saad mõõdetavad tulemused!

Meilt saad kõik, mida vajad internetiturunduse ja sotsiaalmeedia jaoks: alates müüvatest veebilehtedest kuni Facebook kampaaniateni, emaililistide kasvatamisest kuni otsingumootori turunduseni.