
Sotsiaalmeedia ROI: müük ja tulemuste mõõtmine
„Kõiki asju ei saagi mõõta!“ on lause, mida turundajad tihti kasutavad, kui jutt läheb brändingu peale. Esimest korda kirjutasin raha […]
Uued postitused
„Kõiki asju ei saagi mõõta!“ on lause, mida turundajad tihti kasutavad, kui jutt läheb brändingu peale. Esimest korda kirjutasin raha […]
Click bait! Kunagi ammu-ammu, aastal 2011, kirjutas mu kolleeg Annes ühe pealkirja, mis oli ekstra kollane ja ekstra klikimagnet. See […]
Veebilehel on oma keskkonna andmeid võimalik esitada struktureeritud kujul, mis muudab need Google jaoks „eriliseks.“ Struktureeritu andmed ehk inglise keeles […]
Olen siia kogunud oma Äripäeva raadio „Digiturunduse praktikum“ saates tehtud vestlused Eesti parimate digiturundajatega. Lisaks pikkinud mõne podcastid, milles ise […]
Kujuta ette, et oled kellelegi oma teenust/toodet maha müümas. Potentsiaalne klient juba saab peaaegu aru, et tal oleks su teenust […]
Persoona on inimene, kellega sa läbi oma turunduse räägid. Persoona on üks konkreetne inimene, kellel on sugu, vanus, nägu ja […]
Facebooki koolitus turundajatele. Üle poole Eesti elanikest kasutab Facebooki. Sotsiaalmeediast on saanud oluline turunduskanal, mis annab sinu ettevõttele uusi võimalusi […]
Tulemas on järjekordne Google ads koolitus. Google Adsi koolitus on loodud kahele peamisele sihtgrupile: Turundusspetsialistid, kes tahavad ise oma Adsi […]
Kodulehe optimeerimine Search Console abil on esimene ja tasuta samm selleks, et oma lehte otsingus parematele positsioonidele aidata. Kas sa […]
Sisesta siia oma meiliaadress ja saad turundustrendid mugavalt postkasti,