
Affiliate-turundus: tulemused, aeg ja raha
Affiliate-turundus on hardcore! Sa pead kogu aeg tulemusele keskenduma. Sellest, mida ja kuidas teha, kirjutasin täpsemalt siin, aga nüüd on […]
Uued postitused
Affiliate-turundus on hardcore! Sa pead kogu aeg tulemusele keskenduma. Sellest, mida ja kuidas teha, kirjutasin täpsemalt siin, aga nüüd on […]
Inglise keeles on termin affiliate marketing. Eestikeelne pooltõlge on affiliate turundus, millele lisanduvad konkureerivad väljendid: partnerturundus ja kaasturundus. Jätan semiootika […]
Turunduses on visuaal tihti võtmekomponent ja selle aluseks on hea pildimaterjal. Pidev vajadus piltide järgi võib fotopanga kasutajal sadu ja […]
Pilt on rohkem kui tuhat sõna! Kuigi see võib nii olla, siis kodulehe optimeerimisel see veel päris nii ei ole. […]
Tahad näidata reklaami suvalistele inimestele? Ei? Vaata, kuidas negatiivsed märksõnad aitavad kokku hoida sinu eelarvet, sest mittekliendid ei kliki sinu […]
Tahad, et su otsingutulemused liiguksid Googles ülespoole? Annan sulle ülevaate, kuidas kasutada meta kirjeldust (meta description) selleks, et oma lehega […]
Sisuturundus pole enam midagi uut, kuid ikka ja jälle võib märgata, et postituste kirjutamisel on mõned olulised sammud vahele jäetud. […]
Kas sinu jaoks on sisuturundus ja sisuloomine raske töö? Enamus inimeste peas on olemas info, mida oma veebi esitada, aga […]
Millist postitusnimekirja te pakute? See on üks kõige levinum küsimus, mida meile telefonitsi ja meili teel edastatakse. See on mõistlik […]
Sisesta siia oma meiliaadress ja saad turundustrendid mugavalt postkasti,