
Google Analytics: Mis on direct traffic?
Kindlasti oled oma analüütika raportites näinud sellist kanalit nagu (direct) / (none). Sellest postitusest saad teada, mida peidab endas Direct […]
Google Analytics koolitus annab sulle teadmised, kuidas tulemusi mõõta ja müüki kasvatada.
Koolituse käigus anname Sulle ülevaate, kuidas selgitada välja, millised kanalid toovad ettevõttele kasu ja millised vaid näiliselt toimivad. Fookuses on tehingute ja raha mõõtmine. Vaatame, kuidas andmetest olulist infot leida.
Kindlasti oled oma analüütika raportites näinud sellist kanalit nagu (direct) / (none). Sellest postitusest saad teada, mida peidab endas Direct […]
Internetireklaami tulemusi on väga lihtne mõõta. Kuidas aga mõõta tele-, raadio-, printreklaami jms efektiivsust? Siin 3 sammuline juhis selle tegemiseks. […]
Kodulehe optimeerimine Search Console abil on esimene ja tasuta samm selleks, et oma lehte otsingus parematele positsioonidele aidata. Kas sa tahad teada, […]
Kas sa tead, milline on kõige parem kampaanialeht? Mina ei tea! Vanakooliinimestel langetati see otsus selle järgi, mis juhatuse esimehele […]
Kuidas oma sõnumit huvilistele klientidele meelde tuletada? Enamus neist, kes sinu valdkonnas lahendusi otsivad, käivad su veebilehel korra ja ei […]
Google Analyticsi kasutamisel võivad väiksema külastuse mahuga lehed näha hulgaliselt spämmkülastusi, mille maht on kohati võrdne või isegi suurem reaalsetest […]
Eelmine kord kirjutasin põnevaid fakte hetkel suurima sotsiaalmeedia kanali Facebooki kohta, täna on jõudnud aeg tuua välja mõned faktid Google+ […]
Enamus inimesi, kes turundusega tegelevad, usuvad sotsiaalse meedia tulemuslikkusesse. Mõned turundajad pelgavad veidi seda meediumit kasutada. See on tingitud sellest, […]
Leidsin eile huvitava uurimuse, mille on kokku pannud IBM Institute for Business Value. The end of advertising as we know […]
Sisesta siia oma meiliaadress ja saad turundustrendid mugavalt postkasti,