
Google Analytics: linkide märgistamine ja UTM tagid
Reklaamides ja muudes turundustegevustes kasutatavate linkide sildistamine muutub üha olulisemaks. Selle põhjuseks on mobiiliäppide kasutamise pidev kasv. Juhul, kui sa […]
Google Analytics koolitus annab sulle teadmised, kuidas tulemusi mõõta ja müüki kasvatada.
Koolituse käigus anname Sulle ülevaate, kuidas selgitada välja, millised kanalid toovad ettevõttele kasu ja millised vaid näiliselt toimivad. Fookuses on tehingute ja raha mõõtmine. Vaatame, kuidas andmetest olulist infot leida.
Reklaamides ja muudes turundustegevustes kasutatavate linkide sildistamine muutub üha olulisemaks. Selle põhjuseks on mobiiliäppide kasutamise pidev kasv. Juhul, kui sa […]
Kui sa pead e-poodi ja ei kasuta Google Analyticsi poolt pakutavat e-commerce tracking võimalusi, siis jääb sul suur osa analüütika […]
Mõni aeg tagasi sai Google valmis uue versiooni Analyticsist. Seda nimetatakse Google Analytics 4. Selle peamine mõte on mõõta koos […]
Google Analytics seadistamine: Goals ehk kasutaja tegevuste mõõtmine on Google Analyticsi kõige olulisem osa ja selle leiab alajaotusest nimega Conversions. […]
E-poe loomine on muutunud kättesaadavaks igaühele ja e-kaubandus kogub kasvab jõudsalt. Viirusepuhang pani üha rohkem ettevõtjaid oma kaupu interneti kaudu […]
Kui sul on veebileht ja sa ei mõõda sellel toimuvat analüütikatarkvara abil, siis tegutsed pimesi. Selline tegevus on võrreldav olukorraga, […]
Kindlasti oled oma analüütika raportites näinud sellist kanalit nagu (direct) / (none). Sellest postitusest saad teada, mida peidab endas Direct […]
Internetireklaami tulemusi on väga lihtne mõõta. Kuidas aga mõõta tele-, raadio-, printreklaami jms efektiivsust? Siin 3 sammuline juhis selle tegemiseks. […]
Kui tahad Google Analyticsi juhendmaterjale eesti keeles, siis oled õiges kohas. Google Analytics on saadaval 40 keeles, aga kahjuks ei […]
Sisesta siia oma meiliaadress ja saad turundustrendid mugavalt postkasti,