Kampaanialeht Olerex - Dreamgrow Digital
Klient: Olerex
Töö: Kampaanialehe loomine

ID-kaardi kliendikaardina registreerimise kampaanialeht. Kontseptsioon, kujundus ja ID-kaardi liidese arendus.

Olukord

Eesti kütusefirma Olerex võttis erakliendi sooduskaardina kasutusele ID-kaardi. Kampaanialehe eesmärk oli teha kliendikaardi registreerimine ID-kaardile kasutaja jaoks võimalikult lihtsaks ja tuua juurde uusi registreerujaid.

olerex-id

Lahendus

Lõime kampaanialehe, kus külastaja sai vaid mõne kliki abil Olerexi püsikliendiks, kasutades andmete edastamiseks ID-kaarti. Kampaania mootoriks oli kõikide registreerunute vahel välja loositav sõiduauto Volkswagen Golf 7.

olerex kampaanialeht

Tulemus

Maandumislehe kaudu registreeris kampaaniaperioodil end püsikliendiks üle 30 tuhande inimese, kellest tervelt üle 75% moodustasid uued kliendid.

30 000+registreerujat
75%uued kliendid
olerex-vw

Võta ühendust, sest meilt saad mõõdetavad tulemused!

Meilt saad kõik, mida vajad internetiturunduse ja sotsiaalmeedia jaoks: alates müüvatest veebilehtedest kuni Facebook kampaaniateni, emaililistide kasvatamisest kuni otsingumootori turunduseni.