Klient: Estravel
Töö: Facebooki kampaania - Jõulukalender

Kampaania eesmärk oli Estraveli uudiskirja listi kasvatamine ja uute fännide saamine 3000 - 5000.

Lahendus

Lõime Facebooki kampaaniarakenduseks jõulukalendri, kus iga päev oli peidus uus üllatus. Sai võita lennukipileteid, spaapakette ning muid põnevaid auhindu. Osalemiseks pidi kasutaja Estraveli lehel hakkama fänniks ja sisestama oma emaili aadressi.

Kampaania oli edukas ning siin ei kasutatud ühtegi tasulist meediakanalit!

estravel-section 1

Tulemus

Kampaania oli edukas ning osavõtt aktiivne hoolimata jõuluaegsest reklaamimürast. Estraveli lehele tuli uusi fänne 9 821. Emaile koguti kokku 15 690.

15 690+kogutud meiliaadresse
estravel-section2

Võta ühendust, sest meilt saad mõõdetavad tulemused!

Meilt saad kõik, mida vajad internetiturunduse ja sotsiaalmeedia jaoks: alates müüvatest veebilehtedest kuni Facebook kampaaniateni, emaililistide kasvatamisest kuni otsingumootori turunduseni.