Eckerö Line sotsiaalmeedia kampaaniad Dreamgrow Digital
Klient: Eckerö Line
Töö: Sotsiaalmeedia kampaaniad

Brändi tuntuse ja kohaloleku tõstmine sotsiaalmeedias. Uudiskirja listi kasvatamine sihtgrupis.

Lahendus

Lõime Facebooki auhinnamängu ja viisime läbi kampaania, kus kasutajad said valida nimekirjast põhjuse, miks nad Soomet külastavad. Kõik, kes sooritasid valiku ja andsid enda emaili, osalesid loosimises.

Loosi läks motivaatorina 28 Eckerö Line kinkekaarti kahele ning 4 luksuslikku reisi neljale Helsingisse ja tagasi koos kajutite ja õhtusöögiga rootsi lauas. Levi tekitamiseks kasutasime Facebooki klikipõhist reklaami sihtgrupile.

Tulemus

Üle 9000 kogutud emaili aadressi (eesmärk 4,000). Üle 10,000 uue Eckerö fänni. Edukas Facebooki konto lansseering.

9000+uut emaili ja Facebooki fänni

Võta ühendust, sest meilt saad mõõdetavad tulemused!

Meilt saad kõik, mida vajad internetiturunduse ja sotsiaalmeedia jaoks: alates müüvatest veebilehtedest kuni Facebook kampaaniateni, emaililistide kasvatamisest kuni otsingumootori turunduseni.