Stolichnaya veebilehe valmistamine ja sotsiaalmeedia kampaania Dreamgrow Digital
Klient: Stolichnaya
Töö: Veebileht ja sotsiaalmeedia kampaania

Kliendi vajaduseks oli brädi tuntuse tõstmine Eestis ja levi suurendamine digitaalsetes kanalites. Samuti puudus uudiskirja listi sihtgrupis.

Lahendus

Lõime Stolichnaya brändile minisaidi. Aktiveerisime sihtgruppi kampaaniatega facebookis, kus sai osaleda aastavahetuse peo ning ekstravagantse õhtusöögi loosimises. Osalemiseks tuli kasutajal luua kokteiliretsept, ning see kampaaniarakendusse lisada. Kõik inimesed said kokteiliretseptide poolt hääletada, mis tekitas levi sotsiaalmeedias.

Dreamgrow lõi kampaaniarakendused Facebooki. Enim hääli saanud kokteiliretseptide hulgast loosis rakendus automaatselt võitjad ning postitas vastava sisuga info Facebooki.

Lisaks kasutasime Facebooki klikipõhist reklaami sihtgrupile. Dreamgrow on Stolile loonud ka statsionaarsed rakendused Facebookis, mille abil on võimalik hoida konto aktiivse ning väärtust pakkuvana.

Stoli facebooki profiilil on kokteiliretseptide kataloog ning Stoli ürituste kalender, mis annab infot Stoli brändiga seotud ürituste toimumisest.

Tulemus

Brändi tuntuse kasv. Kogutud meiliaadressid sihtgrupis. Müügi kasv kauplustes.

Kogutud üle 6000 fänni Facebookis, kes kuuluvad sihtgruppi ja kellele saab edastada brändiga seotud turunduslikke sõnumeid.

6 000+uut fänni

Võta ühendust, sest meilt saad mõõdetavad tulemused!

Meilt saad kõik, mida vajad internetiturunduse ja sotsiaalmeedia jaoks: alates müüvatest veebilehtedest kuni Facebook kampaaniateni, emaililistide kasvatamisest kuni otsingumootori turunduseni.