Maaülikool Facebooki kampaania Dreamgrow Digital
Klient: Maaülikool
Töö: Facebooki kampaania

Sotsiaalmeedia kampaania, mille eesmärgiks oli teadlikuse tõstmine sihtrühmas sisseastumisperioodil.

Olukord

Kuidas leida potentsiaalseid sisseastujaid vanuses 17-25, kes on Maaülikooli poolt pakutavatest erialadest huvitatud? Kuidas neid saada Maaülikooli Facebooki fänniks, et neile edaspidi kommunikatsioonisõnumeid saata ja ülikooli sisseastujaid juurde tuua.

Lahendus

Erialameetri rakendus Facebookis, kus kasutaja sai vastata kuuele valikvastustega küsimusele, mis panid vastuste põhjal paika võimalikud erialad, mis kasutajale sobiksid. Tulemuste lehel andsime testi täitnutele soovitused ja suunasime neid edasi lugema veebi.

Tulemus

Üle 2,000 uue fänni, kes kuulusid sihtgruppi.

3 000+uut fänni

Kliendi kommentaar

DreamGrow on professionaalne partner, kelle protsessijuhtimise ja lõpptulemusega jäi Eesti Maaülikool väga rahule. DreamGrow meeskond on kaasamõtlev, küsimustega suunav ning loov koostööpartner, kelle juurde ei pea minema nii, et endal on lahendus ette teada. Kui eesmärk on teada, siis leiavad nemad parima tee selleni, koormamata seejuures klienti pisiasjadega.

Võta ühendust, sest meilt saad mõõdetavad tulemused!

Meilt saad kõik, mida vajad internetiturunduse ja sotsiaalmeedia jaoks: alates müüvatest veebilehtedest kuni Facebook kampaaniateni, emaililistide kasvatamisest kuni otsingumootori turunduseni.