Klient: EMT
Töö: Klienditeenindus Facebookis

Kasutajad suhtlevad ettevõtetega otse nende Facebooki lehel. Selleks, et klientide küsimused tähelepanute ei jääks ja vastamine toimuks kiiresti lõime spetsiaalse rakenduse.

Olukord

Kliendid võtavad ühendust EMT Facebooki lehel ja ootavad seal tasemel klienditeenindust. Seda on aga raske pakkuda, sest klienditeenindajatel on keeruline jälgida paralleelselt fännilehe uudisvoogu ning üldist klienditeenindusvoogu, sest neil on suur töökoormus. Klienditeenindajatel kulub palju aega EMT Facebooki konto jälgimiseks ja modereerimiseks.

emt-section1

Lahendus

Otsustasime luua EMT’le Eestis ainulaadse klienditeeninduse rakenduse, kus kasutajad saavad postitada enda küsimused ning mured. Kõik postitused on rakenduses automaatselt liidestatud üldise klienditeenindusvooga, mis tagab efektiivse ajakasutuse ja vähendab klienditeenindajate töökoormust. Kõik sisestatud postitused on kategoriseeritud ning kasutajad saavad vajadusel neid sirvida.

emt-section2

Tulemus

Klientide küsimustele vastatakse kiiremini ja need ei jää klienditeenindajatel Facebooki infovoos tähelepanuta.

230%+vastamise kiiruse kasv
emt-section3

Kliendi kommentaar

Projekti teostus oli väga hea ning operatiivne. DreamGrow tugevuseks on kindlasti operatiivsus – kõik küsimused saavad kiirelt vastatud. Kui tekib olukord, et vastust kohe ei ole, uuritakse see kiiremas korras välja. DreamGrow projektijuhtimine üldiselt on väga OK. Mulle meeldib DreamGrow tegutsemise kiirus ning abivalmidus. – Lauri Toomsalu, AS EMT, kommunikatsioonijuht

Tehtud tööd

EMT Facebooki lahenduse loomiseks rakendasime järgmisi tegevusi:

mõõdetav internetiturundus

Võta ühendust, sest meilt saad mõõdetavad tulemused!

Meilt saad kõik, mida vajad internetiturunduse ja sotsiaalmeedia jaoks: alates müüvatest veebilehtedest kuni Facebook kampaaniateni, emaililistide kasvatamisest kuni otsingumootori turunduseni.