Jaga artiklit sõbraga

Eile toimus Viru konverentsi keskuses Heade Ideede Päev: Turunduse uued dimensioonid läbivaks teemaks oli turundus uues meedias ja veeb-kaks-null. Esinejad olid päris kobedad. Päeva alustasid Mihkel Lauk ja Jaan Vare, kelle ettekandeid ma kahjuks ei kuulnud.

Edasi rääkisin mina sellest, kuhu meedia liigub ja mida kujutab endast sotsiaalne meedia. Pärast üldist trendijuttu käisin välja ka mõned praktilised soovitused, millest alustada. Näidetena tõin välja kõik Eesti kommerts blogid, mis on viimas kuu jooksul aktiivsed olnud (unustasin välja Estraveli). Ma väga loodan, et tulevikus pole seda võimalik enam korrata, sest neid blogisid on selleks juba liiga palju. Siit saab minu ettekande slaidid PDFina (ca 6M).

Pärast mind rääkis Helen Saluveer Montonist, kuidas nemad blogivad, milliseid tulemusi on saavutanud. Lisaks tõi ta välja olulised punktid, mida jälgida oma ettevõtte blogi loomisel. Meeldiv oli see, et kõik, mida mina teooriast rääkisin sai Heleni poolt kinnitust praktiliste näidetega. Heleni slaidid saab siis, kui talle siit email saata ja ilusti küsida. Heleni ees pean ka vabandame, et kulutasin 10 minutit tema esinemisaeg, sest ei arvestanud järgnevate küsimustega.

Viimases sessioonis rääkis Lauri Kinkar Mobi Solutions’ist mobiilireklaamist ja veebist. Päeva lõpetas Peter Mervet rääkides innovatsioonist ja sellest, kuidas turundajad pidevalt käru pealt maha jäävad. Tema ettekande oluliseim koht oli minu arust see, et saamaks aimu sotsiaalsest meediast peab käised üles käärima ja kohe asja kallale asuma, muidu tulemusi ei saa.

Uuri, kus inimesed sulle olulistel teemadel räägivad ja räägi kaasa. Foorumid, blogid, sotsiaalsed keskkonnad… Hakka kohe pihta!

Jaga artiklit sõbraga