Jaga artiklit sõbraga

ADC*Estonia ja Best Marketing annavad välja Internetiauhinna 2010. Internetiauhind sündis sellest, et inimesed ei olnud rahul Kuldmuna valikutega. 2010 Kuldmuna oli digi osas kindlasti parem (väga raju žürii oli :), aga üks täiesti internetikeskne auhind peaks ka olema. Internetiauhindade välja andmisel pööratakse tähelepanu ka funktsionaalsusele, tehnoloogilisele innovatsioonile ja praktilisele toimimisele. Dreamgrow poolt on žüriis Priit Kallas.

internetiauhind 2010

Mis selle auhinna vingeks teeb?

Ülitähtis! Esitatud töö toimivuse tõestuseks peab konkursil osaleja esitama reaalseid mõõtandmeid. Numbriline tõestus võib olla nii absoluut- kui suhtarvudena esitatud: eesmärk, tegevus, tulemus. Tõestuse puudumine võib olla põhjuseks töö finaalist välja jäämisel!

Kategooriad:

  • Entertainment, informational
  • Advertising – Display advertising, Microsite, E-mail marketing, Integrated campaign, Interactive advertising
  • Online – Website, Intranet, Internet Application, Content, Video, Podcasts, PR
  • Interactive TV
  • Games – Advergame, Online game, MMOG, Mobile game
  • Mobile – Cross media, Mobile application, Mobile site, Mobile marketing
  • Social media – Social application, Viral / word of mouth

Sotsmeedia osas võiks olla ka kogukonna loomine, mis minu arust on olulisem kui kampaaniad, aga eks asi alles areneb.

Töid saab registreerida ajavahemikul: 9. august 2010 – 6. september 2010

Jaga artiklit sõbraga