Klient: Modera
Töö: Sisuturunduse strateegia ja SEO

Modera eesmärgiks on saada oma tarkvara klientideks automüüjaid üle maailma. Peamiseks kanaliks selle saavutamiseks on Google otsing ja vahendiks sisuturundus.

Olukord

Valmis Modera autosalongide tarkvaralahendus: Automotive Retail Software for Dealers & Mobile CRM for Showrooms and Sales. Salesfront’i demolahendusega saavad automüüjad veebis liituda ja 30-päevase prooviperioodi jooksul võimalustega tutvuda ning neid oma tööd kasutada.

modera automotive crm pipeline management

Probleem

Keegi ei tea, et selline tarkvaralahendus eksisteerib ja huvilisi registreerujaid Modera lehel on väga vähe. Probleemi juureks on vähene nähtavus Google otsingus ja sellest tulenevalt vähe külastajaid veebilehel.

google logo

Lahendus

Registreerujate arvu suurendamiseks otsustasime parandada Modera positsioone otsingumootorites läbi põhjalikult paika pandud sisustrateegia. Läbi persona-intervjuude kaardistasime peamised kitsaskohad, mille vastu potentsiaalsed kliendid võiksid huvi tunda ja alustasime sisumaterjali loomist.

automotive crm lahendus

Lahenduse rakendamine

Lahenduse rakendamisel osutus üheks taksituseks persona-intervjuude läbiviimine, sest tiheda graafikuga inimeste kalendrite ühitamine võttis palju aega. Teise kitsaskohana tõusis esile sobivate kirjutajate leidmine eriti valdkonnaspetsiifilise materjali loomiseks.

automotive crm pipeline management price

Tulemus

Tänaseks on valminud selge plaan sisustrateegia rakendamiseks. Google jaoks on optimeeritud tootelehed ja valminud on esimesed 2000+ sõnalised juhendmaterjalid potentsiaalsete klientide huvi äratamiseks.

Tehtud tööd

Modera SEO ja sisuturunduse projekti raames pakkusime järgmisi teenuseid:

mõõdetav internetiturundus

Võta ühendust, sest meilt saad mõõdetavad tulemused!

Meilt saad kõik, mida vajad internetiturunduse ja sotsiaalmeedia jaoks: alates müüvatest veebilehtedest kuni Facebook kampaaniateni, emaililistide kasvatamisest kuni otsingumootori turunduseni.