Kodulehe valmistamine
Sinu veebi valmimise protsess põhineb viiel olulisel reeglil. Nendega arvestades saame veebilehe, mis toob tulemusi ja aitab paremini müüa.
1. Veebilehel peab olema selge EESMÄRK
Veebileht on turundusvahend, mille eesmärgiks on aidata ettevõttel äritulemusi saavutada. Arutame läbi, kes sa oled ja millega tegeled. Millised on sinu ettevõtte võimalused veebis?
Lehe eesmärgiks võib olla:
- turundus ja bränding (firma imago edendamine, reklaamikampaaniate korraldamine)
- müük e-poes
- kontakti toomine müügimehele
- protsesside optimeerimine (personali koormuse vähendamine, tellimis- ja müügiprotsesside kiirendamine)
- mõne müügi- või kommunikatsiooniprobleemi lahendamine
DreamGrow kogemus ja oskused turunduses on meie veebiloomise vundamendiks. Mitme erineva eesmärgi korral seame need tähtsuse järjekorda ning leiame mooduse need sinu kodulehel ühtseks tervikuks siduda.
2. Veebileht peab meeldima sinu KLIENDILE
Kui eesmärgid on seatud, paneme paika, kes on sinu kodulehe potentsiaalsed kasutajad. Sihtgrupp tuleb määrata võimalikult täpselt, sest nii saame keskenduda nende vajaduste rahuldamisele.
- Mida potentsiaalsed kliendid su kodulehelt otsivad?
- Mis on nende vanus, sissetulek, elustiil?
- Kas neid huvitab lühiinfo või mahukad ülevaated?
- Millised on nende hoiakud firma, toodete ja teenuste suhtes?
- Kas tuleks arvestada kultuuriliste erinevustega?
Aitame panna kokku klientide kirjeldused ja neile tuginedes luua veebi, millega tulemusi saavutada. Kliendile peab su veebileht meeldima isegi rohkem kui sulle endale.
3. Veebilehe edukuse tagab SISU
Vastavalt veebi eesmärkidele ja sihtgrupi kirjeldusele saame otsustada, millist sisu veebilehe külastajale esitada. Inimesed on kannatamatud ning nende tähelepanu hajub kergesti. Seega tuleb esitada just seda, mida nad otsivad, ja selles vormis, nagu nad ootavad (tekst, pilt, video).
Sisuloome peab olema võimalikult isikupärane, paneme paika:
- Milline on sinu tonaalsus ja stiil?
- Kas pigem tõsine ja informative või vaimukas?
- Mis iseloomustab sinu brändi isiksust?
DreamGrow aastatepikkune kogemus sisuturunduses on näidanud, et hoolikas sisu planeerimine on parim viis jõuda nii klientide mällu kui ka südamesse. Oleme kursis valla arengu ja trendidega, et sinu veebi sisu oleks võimalikult mõjus.
4. Mida veebilehel teha saab: FUNKTSIONAALSUS
DreamGrow pöörab erilist tähelepanu veebilehe funktsionaalsusele. Kuidas sa tahad, et kliendid sinu veebilehte kasutaksid? Mida esmalt näeksid, millel klikiksid, kuhu välja jõuaksid? Teeme veebilehe kasutamise intuitiivseks, nii et see on kliendile mõistetav, olenemata vanusest või arvutioskusest.
- Arendusplatformideks WordPress ja Woocommerce
- Paketti kuulub ka mobiilne vaade
- Rakendame kasutajateste, leidmaks, mis panevad kasutaja oma tegevust katkestama
Hea kasutatavus on nagu hea klienditeenindus, see on osa teie brändist ning ülioluline, et saavutada seatud eesmärke. Loome veebilehed alati lihtsa valmislahenduna, et sinu oma töötajad saavad veebi hallata, vajamata tehnilisi eriteadmisi.
5. Brändi toob esile veebilehe KUJUNDUS
Kujundus aitab kõik eelneva ahvatlevaks paketiks kokku siduda. Sinu maitse-eelistused ja brändi eeskirjad on väga olulised, et veebileht peegeldaks ettevõtet ja selle väärtusi. Vajaduse korral aitame sul värskendada või luua oma unikaalset visuaalset identiteeti.
Kujunduse planeerimise sisendiks on
- Ettevõtte eesmärgid
- Klientide ootused
- Tehnilised nõuded
Kujundus on nagu riiul. See peab olema kena ja sinu pakutava hästi esile tooma, aga see ei ole eesmärk omaette. Leiame alati lahenduse, mis on optimaalne eesmärkide saavutamiseks ja ja võimalikult efektiivne ellu rakendada.