Jaga artiklit sõbraga

tasuta veebinar

ChatGPT koolitus:
tulemused turunduses ja teeninduses

Vaata ChatGPT koolitust, kus õpid AI-rakendust oma töös kasutama. Kuidas ChatGPT aitab sisu kiiremini ja odavamalt luua ning vähendada turundus- ja teeninduskulusid, parandades samal ajal töö kvaliteeti? Kuidas tehisintellekt võib mõjutada peaga töötavate inimeste tulevikku? Vaata lähemalt...
 

facebook-kampaaniad-dreamgrow

Iga internetiturundusega tegelev agentuur peab ägedatel sotsiaalmeedia kampaaniatel silma peal hoidma. Seega otsustas DreamGrow tiim luua uue traditsiooni, kus igaüks meist valib nädala lõikes välja oma lemmikkampaania. Hiljem me arutame koos neid põnevaid kontseptsioone ja ammutame oma tööks uusi ideid.

See nädal kuulub Facebookile. Jagame oma leide ka meeleldi teiega ning loodame, et saate siit oma firma kampaaniate jaoks inspiratsiooni.

Taavi – Chaos Theory

World Surf League on rahvusvaheline professionaalne surfiühing, mis on keskendunud maailma talendikaimate surfarite esindamisele ja surfi edendamisele. Aastast 1983 kuni 2014 oli WSL tuntud kui Association of Surfing Professionals.

Et tõsta Ameerika ja Austraalia elanike bränditeadlikkust Facebookis ja laiendada surfi kui spordi levikut üldisemalt, võttis WSL ühendust Los Angelesi agentuuriga Mistress, et luua mõjuv ja eristuv reklaamvideo. Koostööst sündis 90-sekundiline video „Chaos Theory”, mis näitas tabavalt ja loominguliselt, mis on surfi ehe ja lihtne sisu – ettearvamatus. Suurepärane montaaž, lähivõtted sportlastest ja vinged kaadrid surfimisest võitsid inimeste tähelepanu ühel ja teisel pool maailma. Video püsis nii pildis kui sõnas truu ka WSL brändi sõnumile: „You can’t script this.”

Orgaaniliselt leviv video on vaieldamatult parim võimalus jõuda kõige suurema hulga fännideni ja nendeni, kes veel ettevõtet Facebookis ei jälgi.

„Chaos Theory” videokampaania kestis 10 päeva ja saavutas 5,7 miljonit vaatamist ning tõstis edukalt WSL bränditeadlikkust ja huvi olemasolevate surfifännide, kui ka nende seas, kes alles esimest korda seda sporti avastavad.

 

Nikita –  Heineken Light

Hollandi kuulus õllebränd Heineken tuli turule uue tootega – Heineken Light. Et uut madalakalorilist õlut üldsusele tutvustada, mõtles firma välja väga isikupärase kampaania. 

Heineken kaasas “How I met your mother” staarnäitleja Neil Patrick Harrise, et luua 3 omapärast reklaami. Need lühikesed ja humoorikad reklaamid keskenduvad kurvale asjaolule, et reklaamides ei tohi olla näidatud õlle joomine, mida Neil Patrick Harris vägagi taunib. DreamGrow projektijuht Nikita tundis end sellest reklaamist kohe puudutatuna. Talle selline diskrimineerimine ei meeldi teps mitte.

Esimeses reklaamis vaidleb Harris reklaamidirektoriga, kuna ta õllele on kork peale jäetud. Teises klipis on Harris peol, kus ta entusiastlikult räägib Heinekeni suurepärasest maitsest, olles samal ajal pettunud, et ta ei saa lonksu võtta. Kolmandas videos Harris aga ignoreerib täielikult reegleid, astudes kaamerast välja, et võtta üks hea lonks Light õlut. 

Tänu oma lõbusale reklaamikampaaniale nägi Heinekeni reklaami 35 miljonit inimest ainult 3 päevaga. Heinekeni mängulised reklaamklipid tõstsid lõpptulemusena tarbijate teadlikkust tootest, võitsid uusi kliente ja kasvatasid müügitulemusi.

Liis – Why Miss Britain When You Have Latvia

Meie head lõunanaabrid lätlased tegid Brexiti põhjal väga vaimuka Facebooki kampaania. DreamGrow copywriterit Liisi võlus just see kõige rohkem. Meediaagentuur nimega Publicis Groupe Latvia tegi kampaania “Why miss Britain when you have Latvia!” ehk “Miks igatseda taga Suurbritanniat, kui sul on olemas Läti!” Väga julge väide ja ülihumoorikas teostus. Tõsiste asjade üle tulebki vahel osata naerda.

Ühesõnaga Läti lubab, et ta suudab kompenseerida kõik, mis Brexiti ajal kaotati ning nad lubavad, et ei jäta Euroopa liitu ealeski maha. Lätlased asendavad Elton Johni Raimonds Paulsiga ning Big Beni asemel on Lätil pakkuda Laima suur kell. Isegi brittide autofirmale Aston Martinile on Lätil kohe Dartz Suv asemele anda.

Me usume, et lätlased on võimelised väärikalt asendama lahkuvat Kuningriiki. Kui meid kutsutakse Euroopa Silicon Valleyks, siis Läti võib vabalt uus Inglismaa. Ja mis veelgi parem – ilma kuningannata.

Väga hea Facebooki kampaania. Nutikas kontseptsioon ja täiuslik ajastus. Tundub, et lätlastel on õigus ja eestlased ongi aeglased, et ise õigeaegselt sellise idee peale ei tulnud.

 

Karolina – M&M’s Peanut Flavor Vote

Sotsmeedia on juba mõnda aega kumisenud Ameerika presidendivalimistest. Pinevus tapab, kas Hillary Clinton saab Ameerika esimeseks naispresidendiks või võidab hoopis sotsiopaatlike kalduvustega Donald Trump? Kes seda teab…

Siiski leidus midagi, mis suutis USAs pea sama palju poleemikat tekitada. Selleks oli uue M&M’s kommi maitse valimine. Nii pingelist heitlust pole DreamGrow praktikandi Karolina silm veel enne näinud. Kas auväärseks M&M’s kommiks võiks saada tšillimaitseline pähkel, magus mesine pähkel või hoopis ergutav kohvimaitseline pähkel? Tõeliselt raske valik.

Ja kes suudaks uskuda, et vastanute vahel loositakse välja 100,000 dollarit. Selle raha eest saaks Eestis juba hubase korteri endale soetada.

Kuid mitte auhinna pärast pole see kampaania nii vaimustav. Põhjuseks on see, et inimesed on otseselt kaasatud firma otsustusprotsessi. Klientidelt küsitakse nende arvamust. Klient tunneb, et tema arvamus on väärtuslik ning ta saab oma eelistustes kaasa rääkida. Lisaks saab firma välja selgitada, milline maitse on tegelikult ka rahva lemmik. Väga hea töö M&M’si poolt!

 

Silver – SoundBoks

Grupp loomingulisi Taani noori võtsid kätte ja disainisid kõige valjema patareienergial baseeruva kõlari festivalide jaoks. Nende kampaania oli nii tõhus, et toode müüdi läbi paari kuuga ja lojaalne kliendibaas oli võidetud. DreamGrow AdWordsi spetsialistile Silverile, kes on suur muusikasõber, meeldis just see kampaania kõige rohkem. 

Kuna SoundBoks on ideaalne kõlar, mida saab kasutada festivalide kämpinguplatsidel, siis nende tiim suunas oma reklaami festivalikülastajatele. Nad olid sihikindlad ja postitasid Facebooki iga päev. Reklaamid olid väga stiilse disainiga, esindades elustiili, mis hindab vabadust, positiivsust ja muusika nautimist. SoundBoks rõhus ka oma reklaamides erakorralisusele – ehk nad märkisid ära, mitu päeva on kampaania lõpuni jäänud, mis omakorda innustas kliente kiiremini tegutsema. Et suuremat mõju avaldada, andis SoundBoks iga ostuga kaasa ka tasuta päikeseprillid.

SoundBoksi kampaania tulemusena tekkis nende pop-up poes 70-inimeseline järjekord ja tooted müüdi täiesti läbi.

Kuigi Soundboksil ei olnud väga palju raha turunduse jaoks, suutsid nad luua imelise disainiga silmapaistvad reklaamid. Siit õppetund – kui sa teed hea reklaami, siis sa saad ka publikut.

soundboks-facebook-campaign

 

Sellised olid meie poolt välja valitud Facebooki kampaaniad. Milline neist on sinu lemmik?

Soovid teada, kuidas oma lehel müüki oluliselt tõsta? Telli WebAudit.

Veebiaudit on aidanud kümnetel klientidel mitmekordistada müük enda veebikeskkonnast.
Enda veebilehti uuendades on kliendid öelnud, et audit on hea alusmaterjal täienduste, või uue lehe planeerimiseks. Et keskkonna muudatused oleksid äriliselt kasulikud ja põhjendatud, mitte lihtsalt ilusad tänu värskemale kujundusele. Dreamgrow WebAudit annab Sulle:

  • Täpse selgituse Analyticsis nähtuvast;
  • Põhjaliku ülevaate Sinu kodulehe hetkeolukorrast;
  • Kindlad juhised tulemuslikumaks optimeerimiseks;
  • Detailsed soovitused muudatuste teostamiseks.
  • Loe Webauditist lähemalt siit.

    Jaga artiklit sõbraga