Jaga artiklit sõbraga

twitteri-kampaaniad-dreamgrow

Iga internetiturundusega tegelev agentuur peab ägedatel sotsiaalmeedia kampaaniatel silma peal hoidma. Seega otsustas DreamGrow tiim luua uue traditsiooni, kus igaüks meist valib nädala lõikes välja oma lemmikkampaania. Hiljem me arutame koos neid põnevaid kontseptsioone ja ammutame oma tööks uusi ideid.

See nädalal valisime kõik välja ühe meeldejääva Twitteri kampaania. Ehk saate siit inspiratsiooni ka oma firma sotsmeedia jaoks. Isikupärased hashtagid on moes!

Silver – #ManOnTheMoon

John Lewis on Suurbritannia kaubamaja, mille jõulureklaamid on igal aastal väga populaarsed. Võib isegi väita, et see kaubanduskett suudab brittide jaoks domineerida jõulukategooriat. Sama tugevalt nagu Macy’s ameeriklaste jaoks.

Eelmisel aastal korraldas John Lewis kampaania sõnumiga: “Show someone they’re loved this Christmas” ehk “Näita kellegile, et ta on tänavustel jõuludel armastatud .” See reklaam oli tõeliselt liigutav, näidates üksikut vanameest kuul ja väikest tüdrukut, kes teda jälgib ja lõpuks talle ka pikksilma kingib, et too end vähem üksikuna tunneks.

DreamGrow AdWordsi spetsialistile Silverile meeldis just reklaami emotsionaalne tabavus kõige rohkem, kuna paljud inimesed veedavad jõulud üksi. #ManOnTheMoon on väga hea idee ja meeldejääva teostusega, erinevalt paljudest teistest kampaaniatest.

Reklaam kogus Twitteris 52 000 retweeti, mis on 71% rohkem kui eelmisel aastal. Lisaks tänas John Lewis kõiki inimesi, kes olid kiitnud nende reklaami oma retweetis, tehes igaühele individuaalse tänuvideo. See on John Lewise Twitteri kampaania juures kõige imetlusväärsem, et nad võtsid aja näidata personaalselt oma klientidele ja fännidele, et firma neid väärtustab.

Taavi – #ChooseHappiness

Coca-Cola tuli välja särava kampaaniaga “Choose Happiness”, et jagada õnne nii internetis kui ka internetiväliselt. Coca-cola on bränd, mis keskendub alati loorääkimisele.

Oma kampaanias jagasid nad videoklippe õnnelikest hetkedest erinevatel tähtpäevadel, nagu näiteks V-Festival, suvepuhkus ja Rugby World Cup. Igas postituses märkisid nad ära, kuidas õnn antud tähtpäevaga sobitub.

DreamGrow disaineri Taavi jaoks oli kõige lahedam tweeti jõul töötava Coca-Cola automaadi kontseptsioon. See võimaldas kõikidel Coca-Cola fännidel tweedi vastu saada tasuta #ChooseHappiness T-särk. Taavi kommenteeris veel: “Coca Cola on muidu ebatervislik saast, aga nad on faking turundusgeeniused seal.”

Nikita – #OurMine

Google tegevjuhi Sundar Pichai jaoks oli suur üllatus, kui ta avastas, et tema Twitteri kontosse oli sisse häkitud. Ning Pichai ei olnud ainuke ohver. Häkkerid suutsid sisse murda ka Facebooki looja Mark Zuckerbergi ja Spotify kaaslooja Daniel Eki kontodesse.

Selgus, et häkkijaks oli selline firma nagu OurMine, mis pakub võrguturvalisuse teenust. Kuulsuste sotsiaalmeedia kontodesse sisse häkkimine oli nende turunduslik trikk, et näidata kui lihtne see on. Selle kaudu suutsid nad oma teenuseid märkimisväärselt promoda.

DreamGrow projektijuhile Nikitale meeldis see nutikas lahendus väga. OurMine juhtis tähelepanu probleemile, kui madal turvalisus sotsiaalmeedias tegelikult on, kui isegi maailma juhtivate ärimeeste kontodele on võimalik ligi pääseda. Firma kogus selle ideega palju tuntust ning irooniliselt kombel äratas nende kergelt kuritegelik meetod hoopis usaldust nende teenuste vastu. Eesmärk pühitseb abinõu, eks. Väga kaval idee ja lahendus OurMine poolt.

Sundar-Pichai-Twitter (1)

Liis – #OrangeSponsorsYou

Orange on telekommunikatsiooni firma, mis tegi jalgpalli EMi ajal ülikõva kampaania “Orange Sponsor You.” Kampaania eesmärgiks oli sponsoreerida tõeliselt kirglikke jalgpallifänne. Muidu sponsoreeritakse ju vaid mängijaid ja andunud toetajad jäävad tähelepanuta.

Orange andis ära näiteks 3000 tasuta piletit UEFA EURO 2016 mängule ja pani Eiffeli torni selle maa lipuvärvidesse, mis kogus antud õhtul kõige rohkem fännide toetust Twitteris.

Kampaanial oli ka “Hall of fame” leht, kus fännid said postitada pilte, kuidas nad parasjagu mõnele tiimile kaasa elavad.

DreamGrow copywriterile Liisile jäi see kampaania silma just seepärast, et see suutis suursündmuse ajal midagi nii isikupärast ja originaalset välja mõelda. Kui tavaliselt toetatakse klubisid, siis Orange pööras selle traditsiooni ringi ja toetas jalgpalli fänne, kelleta ju tegelikult poleks ka tiime. Firma suutis selle kampaaniaga suurendada fännide kaasatust Twitteris ja jätta endast üldiselt väga sümpaatse mulje.

Karolina – #OreoHorrorStories

Oreo on firma, mis pühendab palju aega ja vaeva oma sotsiaalmeedia kampaaniatele ja üldisele haldusele. Paar aastat tagasi tuli Oreo välja andeka Halloweeni kampaaniaga #OreoHorrorStories.

Oreo kasutas Vine’i, et taaselustada populaarsed õudusfilmid paroodia võtmes. Videote peategelaseks ei olnud keegi muu kui Oreo küpsis. Lühivideotes on näidatud, kuidas küpsis ootamatult hirmuäratavatesse situatsioonidesse satub. Mõni on päris kõhedusttekitav.

DreamGrow praktikandi Karolina arvates on see suurepärane viis, kuidas luua päevakajalist kampaaniat, mis haarab suurel hulgal fänne. Oreo suutis seostada end filmidega (sest küpsiseid ju süüakse tihti teleka ees) ja teha seda loominguliselt ja humoorikalt.

Sellised olid meie poolt välja valitud Twitteri kampaaniad. Milline neist on sinu lemmik?

Soovid teada, kuidas oma lehel müüki oluliselt tõsta? Telli WebAudit.

Veebiaudit on aidanud kümnetel klientidel mitmekordistada müük enda veebikeskkonnast.
Enda veebilehti uuendades on kliendid öelnud, et audit on hea alusmaterjal täienduste, või uue lehe planeerimiseks. Et keskkonna muudatused oleksid äriliselt kasulikud ja põhjendatud, mitte lihtsalt ilusad tänu värskemale kujundusele. Dreamgrow WebAudit annab Sulle:

  • Täpse selgituse Analyticsis nähtuvast;
  • Põhjaliku ülevaate Sinu kodulehe hetkeolukorrast;
  • Kindlad juhised tulemuslikumaks optimeerimiseks;
  • Detailsed soovitused muudatuste teostamiseks.
  • Loe Webauditist lähemalt siit.

    Jaga artiklit sõbraga