Jaga artiklit sõbraga

instagram-kampaaniad-dreamgrow

Iga internetiturundusega tegelev agentuur peab ägedatel sotsiaalmeedia kampaaniatel silma peal hoidma. Seega otsustas DreamGrow tiim luua uue traditsiooni, kus igaüks meist valib nädala lõikes välja oma lemmikkampaania. Hiljem me arutame koos neid põnevaid kontseptsioone ja ammutame oma tööks uusi ideid.

Sel nädalal valis igaüks välja mõne särava Instagrami kampaania. Vaata ka sina need üle ja ehk saad snitti võtta oma firma sotsiaalmeedia parandamiseks.

TAAVI – Califia Farms

Califia Farms on Ameerika joogitoodete kaubamärk, mille missiooniks on valmistada maitsvaid ja tervislikke vegan jooke. Nende valikust leidub nii laktoosivaba kaneelimaitselist mandlipiima, külmpruulitud Café Lattet kui ka värskelt pressitud apelsinimahla.

DreamGrow disainerit Taavit (kes on hinges tõeline veteranhipster) kõnetas nii Califia Farmsi kirev ja tervislik joogivalik, kuid eriti just nende brändi visuaalne terviklikkus Instagramis. Nende Instagramist võid leida suviselt stiilseid pilte Califia Farmsi tootevalikust või näed mõnda New Yorki baristat kasutamas Calfia Farmsi tooteid hõrgutava kohvi valmistamiseks. Sealt leidub ka huvitavaid kokteiliretsepte, nagu näiteks, kuidas teha maasika-basiiliku margaritat.

“Kampaanial on kikäss pildid. Ja see on see, mis Instagramis müüb. Damn, see ühest pildist teise kallamine on ka geniaalne. Lisaks on toote pakend rämedalt šeff. Millal meil Eestis seda saab?” kommenteeris Taavi.

Step 1: Wake up. Step 2: Upgrade your coffee with goodness. Step 3: Conquer the day.

A video posted by Califia Farms (@califiafarms) on

SILVER – WeWork

WeWork on Ameerika üks kõige lahedaim inkubaator, mis pakub kontorikohta nii antreprenööridele, väikestele ettevõtetele kui ka vabakutselistele. Nende eesmärgiks on luua ilusaid, innovaatilisi tööruume, kus erinevate oskustega inimesed saavad omavahel jagada mõtteid, ideid ja abi. DreamGrow AdWordsi spetsalistile Silverile avaldas muljet WeWorki Instagrami ühtlane pildikeel. WeWork on loonud silmapaistva ja inspireeriva Instagrami lehe, mis jätab brändist hea ja mõjuva mulje. WeWorki Instagramis on valdaval kohal fotod loovatest ja avatud kontoriruumidest ning rõõmsatest töömesilastest. Samuti on neil esindatud meeldejäävad lööklaused nagu #dowhatyoulove, (#FoundedByWomen) ja #TGIM ehk “Thank God it’s Monday”. WeWorki Instagram lausa kutsub tööle.

“Nad on tabanud trendi, mis lähiaastatel muutub populaarsemaks – töökohtade olemus muutub. Kaugtöö muutub populaarsemaks ja värki,” lisas Silver.

LIIS – Thug Kitchen

Thug Kitchen on firma, kes avaldab oma blogis ja sotsmeedias aktiivselt taimetoiduretsepte. Kuid erinevalt üldiselt veganlusega kaasnevast ‘pehmest’ ja looduslähedasest stiilist, on nende blogi ikka väga thug

Firma stiil on täiesti rajult ropp ja ropult raju. Sõnad nagu “shit”, “bitch” ja “motherfucker” on nende blogis vägagi aktiivselt kasutuses. Nende missiooniks on innustada inimesi sööma mitmekesiselt ja tervislikult. Selle saavutamiseks kasutavad nad väga pöörast ja meelelahutuslikku lähenemisviisi.

Julge lööklausega “Eat Like You Give a Fuck” retseptiraamat ja kampaania on teinud Thug Kitcheni ülimenukaks ja kogunud 207 000 fänni ainuüksi Instagramis. Nende Instas on näiteks isuäratavad kvaliteetsed toidupildid loominguliste nimetustega. Lisaks leiab sealt humoorikaid postitusi päevakajalistest teemadest nagu näiteks presidendivalimine.

Meie copywriter Liis ise kirjeldab oma valikut nii:“Thug Kitcheni blogi on väga äge ja silmapaistev. See on tugev vastupanu tavapärasele vegan kuvandile, mis on üldiselt linasesse riietuv lillelaps, kes leotab päevad läbi kikerherneid.  Tulemuseks on ülevindi keeratud sex-drugs-rocknroll lähenemine tervislikule eluviisile. Samuti on retseptid tihti isegi veganversioonid rämpstoidust (tortillad jms), nii et see läheb kindlasti peale suurele osa inimestest, kes tahaks toituda tervislikumalt, kuid kardavad, et see on liiga suur pingutus. Tõin selle blogi välja Instagrami kampaaniana, kuna neil on väga iseloomulik foto- ja kirjutamisstiil, mis sobib sinna kanalisse ideaalselt.”

GARBANZO BEANS. CHICKPEAS. WHATEVERTHEFUCK YOU WANT TO CALL THEM. These tiny bastards are filled to the brim with protein, fiber, iron, folate, B-6, magnesium, and all kinds of other boss nutritious shit that your body needs on the daily. If you’re short on time or feeling lazy you can buy them already cooked in a can. They’re less than a fucking dollar. Try them as a sandwich filling, blended up to make hummus, or roasted and wrapped into a burrito. I mean shit, you can use this recipe as a dip or toss it on top of salad. Chickpeas are versatile as fuck. CHICKPEA PESTO SANDWICH Pesto: 1 ¼ cup torn, packed basil leaves 1/3 cup slivered or sliced almonds 2 tablespoons olive oil 2 tablespoons water 1 tablespoon lemon juice ½ teaspoon lemon zest ½ teaspoon salt 2-3 cloves of garlic, chopped 1 ½ cups cooked chickpeas (or one 15 ounce can) 1 carrot Put all the ingredients for the pesto in a food processor and blend until smooth-ish. No food processor? Chill the fuck out. Just put the almonds in a plastic bag and smash them until they are tiny and chop the rest of that shit up super small too. Mix all of it together with a fork until it looks like a paste. Mash up the chickpeas in a medium bowl so that they kind of look like a paste but some chunks of bean are all good. Grate the carrot into the bowl and mix that shit together with the chickpea paste. Add about a ⅓ cup of the pesto and stir until everything is coated then taste. Maybe you like more pesto than me, I don’t fucking know. Add some more until your ass is happy with it. Grab some of your favorite sammie ingredients and add SANDWICH ARTIST to your fucking resume. Makes 3 legit sandwiches

A photo posted by EAT LIKE YOU GIVE A FUCK (@thugkitchen) on

KAROLINA – Ford

Ameerika autotootja Ford on olnud üpriski aktiivne sotsiaalmeedias. Nad on saanud hästi hakkama oma firma brändimisega luues huvitavaid ja kaasavaid postitusi, visuaale ja kampaaniaid erinevates sotsiaalmeedia kanalites.

Üks viimaseid Fordi kampaaniaid oli “Don’t like and drive” ehk “ära laigi ja sõida”. Ford võttis initsiatiivi, et luua teavituskampaania autoroolis olles telefoni kasutamise ohtudest. “Don’t like and drive” kampaania jaoks tegi Ford kavliteetsed pildid, milles on teed ületavad inimesed südame ikooniga ära varjatud. DreamGrow turundusassistanti Karolinat lummas Fordi kampaania juures just see, et nad suutsid tõsise ühiskondliku probleemi mõjuvalt ja visuaalselt lihtsal ja ilusal viisil edasi kanda.

Go further responsibly. Please, don’t like and drive.

A photo posted by Ford Motor Company (@ford) on

NIKITA – TOMS

Toms on Ameerika üks kõige tuntuim jalatsifirma, mille toodete stiil on inspireeritud Argentiina kultuurist. Tomsi kõige suurem erinevus konkurentidest on see, et nad on mittetulunduslik firma, mille ärimudeli kohaselt annetavad nad iga ostu pealt ühe paari jalanõusid vaesust kannatavatele lastele.

DreamGrow projektijuhi arvates oli Toms #withoutshoes kampaania kõige meeldejäävaim. Tomsi Instagrami kampaania eesmärgiks oli loovutada 1 miljon jalatsit vaesuskannatavatele lastele. Aga, et seda teha, pidid inimesed postitama Instagrami pilte oma palajastest jalgadest ja tagima postituse #WithoutShoes hashtagiga. Kampaania oli väga lihtsa ja kaasava kontseptsiooniga, mille abil koguti sel aastal kokku 27 435 pilti. Meie oma tiimiga loodame, et järgmisel aastal saavad nad 1 miljoni kätte.

Be the change by going #withoutshoes. @clairoushkah

A photo posted by @toms on

Sellised olid meie poolt välja valitud Instagrami kampaaniad. Kommentaaridesse kirjuta, milline neist on sinu lemmik?

Soovid teada, kuidas oma lehel müüki oluliselt tõsta? Telli WebAudit.

Veebiaudit on aidanud kümnetel klientidel mitmekordistada müük enda veebikeskkonnast.
Enda veebilehti uuendades on kliendid öelnud, et audit on hea alusmaterjal täienduste, või uue lehe planeerimiseks. Et keskkonna muudatused oleksid äriliselt kasulikud ja põhjendatud, mitte lihtsalt ilusad tänu värskemale kujundusele. Dreamgrow WebAudit annab Sulle:

  • Täpse selgituse Analyticsis nähtuvast;
  • Põhjaliku ülevaate Sinu kodulehe hetkeolukorrast;
  • Kindlad juhised tulemuslikumaks optimeerimiseks;
  • Detailsed soovitused muudatuste teostamiseks.
  • Loe Webauditist lähemalt siit.

    Jaga artiklit sõbraga