Jaga artiklit sõbraga

tasuta veebinar

ChatGPT koolitus:
tulemused turunduses ja teeninduses

Vaata ChatGPT koolitust, kus õpid AI-rakendust oma töös kasutama. Kuidas ChatGPT aitab sisu kiiremini ja odavamalt luua ning vähendada turundus- ja teeninduskulusid, parandades samal ajal töö kvaliteeti? Kuidas tehisintellekt võib mõjutada peaga töötavate inimeste tulevikku? Vaata lähemalt...
 

Muidu rahulikus ja jahenenud majanduskliimas on hooglsalt tegutsema hakanud väga paljud kataloogid. Helistades läbi kõiki äriregistris leiduvaid firmasid ja pakkudes võimalust eksisteerida nende kataloogis ja saada sealt mingit liiklust.

Sellise kõne peale oleme küsinud võimalust saada vajutustepõhist pakkumist. Et maksta ausalt läbi nenende meieni jõudnud kasutajate eest. Vastuseks on aga reeglina kurvastav, et seda ei jõuaks keegi kinni maksta. Tundub veider, et firma ei taha raha teenida…

Kuid kas kataloogid ikkagi toovad külastajaid ?

Jagan teiega ühe isemajandava autoremonditöökoja statistikat. Nad on registreerinud ennast paljudesse kataloogidesse ja tulemused alates jaanuarist kuni tänaseni on järgnevad:

analytics21

Pildil olevad andmed on kokku tõstetud, välja on jäetud direct liiklus. Firma eksisteerib ka selle postituse kirjutamise ajal kõikides nendes kataloogides.

Juba nende andmete põhjal võib üsna kindlalt väita, et kataloogides eksisteerimine ei ole kasumlik tegevus. Näiteks 1182.ee kaudu 6 kuu jooksul tulnud 108 inimestest Bouncis 38%, see on aga üsna nukker tulemus.

PS! 30.06 tehtud postitus oli poolik !

Jaga artiklit sõbraga