Jaga artiklit sõbraga

Gord Hotchkiss Enquiro’st arutleb, kas otsingutulemustes olevad reklaamid, millel ei klikita omavad mingit väärtust brändi edendamise seisukohalt või mitte? Artiklis, How Much Would You Pay for this Unclicked Search Ad?, leiab ta, et seoses eesmärgile konsentreerumisega ei pääse klikimata reklaamide brändimõju löögile:

But all interaction with the search results page is explicit, a very focused acquisition of information. Everything passes through executive function and working memory. There is no opportunity for brand messaging to sneak past the guard and find a nook or cranny of our cortex to lodge itself in. We’re diligently wiping the slate clean.

Google Adwords koolitus

Pane Google Adwords efektiivselt tööle! Tule koolitusele ja saad teada, kuidas Adwordsi abiga kiiresti klientideni jõuda. Teeme sulle selgeks parimad praktikad, mille abil saad igast Adwordsi paigutatud eurost mitu tagasi. Vaata lähemalt…

Jaga artiklit sõbraga