Täna hommikul sain kutse uue Subaru Legacy esmaesitlusele. Tegelikult ma ei taha sinna minna ja pärast kutse saamist kell 9:29 ma neile seda ka mainisin. Kutse tuli minu isiklikule eraadressile ja seega vabandus, et ettevõtteid võib spämmida siin ei päde.
11:57 sain kutse uuesti ja samale aadressile, mis varem. Kuigi järjepidevus viib sihile ja kordamine on tarkuse ema, siis tegelikult ma ikka kuidagi ei taha sellele üritusele minna. Seaduse silmis on vist ka lood sellised, et tegelikult ei tohiks nad üldse mulle seda kirja saata.
Mailingliste tuleb hoole ja armastusega kasvatada. Selline veebist roogitud listi spämmimine ei ole ilmselt väga tugev pikaajaline strateegia. Listi tuleb jagada kulbiga väärtust ja lusikaga teeneid vastu võtta. Nii lähenedes nimekirjad kasvavad ja muutuvad kõige efektiivsemaks turunduskanaliks. Tähtis ei ole niivõrd kui paljudele te kirja saadate, vaid kellele.
![]()
ChatGPT koolitus:
Vaata ChatGPT koolitust, kus õppid AI-rakendust oma töös kasutama. Kuidas ChatGPT aitab sisu kiiremini ja odavamalt luua ning vähendada turundus- ja teeninduskulusid, parandades samal ajal töö kvaliteeti? Kuidas tehisintellekt võib mõjutada peaga töötavate inimeste tulevikku? Vaata lähemalt...
tulemused turunduses ja teeninduses
Kelle spämmimootorist kiri tuli?
Ma päris kindel ei ole, tundub, et tegemist on käsitööga. Lisaks oli mailis vaid pilt ja kiri, et kui ei näe kliki siia.
Usun, et tuleb päev mil kliendid saavad aru, et sedalaadsete teenuste kasutamine ei too oodatud tulemust ning nad otsustavad sellele kuluva raha panna näiteks enese veebiarendusse :)
Sai ka sellest just hiljuti kirjutatud: https://www.idol.ee/ulme/blog/eestisvohabmeeletuspmmiri