Jaga artiklit sõbraga

28. november 2005 alustasin eesmärgistatult blogimist. Mõned aastad blogimiskatsetusi oli selleks ajaks juba selja taga, aga sel päeval jõudis kätte arusaamine, et blogimisest võiks kõvasti ka oma äri arendamisel kasu olla. Siis oli firma nimeks Sevenline ja esimene postitus rääkis katsetamisest ja väärtuse jagamisest:

Eesti inimesed teavad internetiturundusest väga vähe, et mitte öelda mitte midagi. Seda viga peaks parandama, sest see teeb kõigil elu paremaks ja maailma parandamine on ju nii mõnus.

5-blogiaastat

Kuna ainult üks postitus tundus natuke nigel, siis kirjutasin samal päeval kohe jutti kaheksa postitust. Järgmisel päeval veel kuus tükki otsa. Tundub, et läks käima küll. Mitmed inimesed on mulle öelnud, et nende internetiturunduse teadmised said alguse Sevenline blogist.

Tänaseks on Sevenlinest saanud Dreamgrow Digital. Inimesi on rohkem ja meie üheks olulisemaks turundusvahendiks on ikka blogi. Kuigi kanaleid on juurde tulnud arvan, et oma veeb ja värske sisumaterjal jääb veel pikaks ajaks turunduse vundamendiks. Mõned numbrid viiest blogiaastast.

Sevenline blogisse jõudis 522 postitust ja need said 998 kommentaari ja trackbacki. Kui Dreamgrow asutati, kolis ka postitamine uude keskkonda. Dreamgrow blogis on ilmunud 227 postitust ja neid on kommenteeritud või viidatud 663 korda. Umbes aasta tagasi otsustasime katsetada ka inglise keelse blogiga ja selles on tänaseks ilmunud 188 postitust koos 244 kommentaari ja viitega. Kõik kokku 937 postitust ja 1905 viidet ning kommentaari. Sevenline esimeses postituses oli selline lõik:

Tegemist on ka eksperimendiga, kuidas ajaveebi kommertseesmärkidel tööle panna, mida see annab ja kas selline tegevus on väärt seda aega, mis ajaveebi elus hoidmiseks kulub.

Vastus on JAH! Veebi ja elava sisu tähtsus üha kasvab. Seega igaüks, kes pole veel oma ettevõtte turundusplatvormiga algust teinud, õige aeg on kohe. Väärtuslik sisu on võti heade äritulemusteni.

____________________
Pilt Dricker94

Jaga artiklit sõbraga