Jaga artiklit sõbraga

google adwords koolitusTulemas on järjekordne Google Adwords koolitus. Google Adwordsi koolitus on loodud kahele peamisele sihtgrupile:

  • Turundusspetsialistid, kes tahavad ise oma Adwordsi konto haldamisel paremaid tulemusi saada
  • Turundajad ja ettevõtjad, kes tahavad teada, mida oma Adwordsi partneritelt nõuda

Google Adwords koolitus, millest juttu

Koolitusel saad ülevaate kuidas Google Adwords oma ettevõte jaoks tulemuslikult käima panna. Kuidas luua kampaaniaid ja tuua kohale külastajad ning nad lõpuks tehingut sooritama panna. Anname ülevaate järgmistest olulistest punktidest:

Google AdWords kasutajaliides. Vaatame üle, millised olulised seaded on vaja paika panna, et Adwordsis tulemuslikult toimetada.

Kampaaniate loomine ja seadistamine. Google Adwords võimalda teha erinevait tüüpi kampaaniaid. Vaatame põhjalikult läbi otsingukampaaniad. Millised seaded tuleb paika saada, et Google Adwordsi investeeritud turunduseelarve ka tulemust tooks.

Märksõnade haldus ja optimeerimine. Märksõnad on otsingukampaaniate vundamendiks. Uurime märksõnade populaarsust. Vaatame, kuidas märksõnade andmetest turundajatele olulised numbrid kätte saada ja mida peab teadma negatiivsetest märksõnadest. Kas teadsid, et tihti võib Google näidata su reklaami täiesti suvaliste otsingute juures? Kuidas seda vältida?

Kampaaniate optimeerimine ja haldus. Google reklaamide haldusega on vaja pidevalt tegeleda, sest konkurent ei maga. Isegi kui konkurendid ei tea, mida nad teevad võivad nad oma reklaamidega sinu tulemusi mõjutada. Vaatame, kuidas saada väiksema kuluga rohkem klikke ja tehinguid.

Reklaamide loomine. Reklaamide loomine võib tunduda lihtsa tegevusena, aga hea ja keskpärase reklaami klikimäär võib kordades erineda. Kuidas panna oma reklaam konkurentide reklaamidest paremini silma paistma. Reklaamide tulemuslikkus on seotud ka klikihinnaga, seega paremad reklaamid kulutavad vähem raha.

Tulemuste mõõtmine. Enamus Adwordsi reklaamijaid ei mõõda tegelikke tulemusi. Lõpuks on vaja teada, kui palju me kanalisse pandud raha eest tehinguid vastu saame. Vaatame, kuidas siduda kokku Google Adwords, Analytics ja kasutajate tegevuse mõõtmine.

Erinevad reklaamivõimalused Adwordsis. Google Adwords ei ole ainult otsingureklaam. Vaatame, mida teha bännerivõrgustikus,  kas Youtube võiks olla oluline kanal, aga Gmail. Anname sulle ülevaate erinevatest võimalustest nii, et saad ise otsustada, mis sulle kõige sobivam võiks olla.

Google AdWords remarketing. Bännerivõrgustik on tihti ebaefektiivne turunduskanal, aga neid tulemusi on võimalik oluliselt parandada kasutades remarketing/retargeting võimalusi reklaamide esitamisel. Märgista oma veebilehe külastajad nii, et saad neile hiljem erinevate parameetrite alusel reklaami näidata. Võta oma kliendibaasi meiliaadressid või uudiskirja saajad ja vaata, kuidas neile läbi Adwordsi läheneda.

Google Adwords kätkeb endas väga palju erinevaid detaile, mida pead oma ettevõtte reklaamimisega tegelemisel teadma. Teeme need sulle selgeks. Koolituse käigus saad vastused kõigile oma küsimustele ja vajadusel saad ka personaalset konsultatsiooni pärast koolituspäeva lõppu.

premier-google-partner-RGB-dreamgrowKoolitaja: Priit Kallas on Google Adwordsi ja Analyticsi sertifitseeritud spetsialist
Dreamgrow Digital on Google Adwords premier partner.

Tule vaata ja pane varakult aeg kinni, et saaksid end ühes olulisemas internetiturunduse valdkonnas harida.  Vaata koolitust…

______
Designed by Freepik

Jaga artiklit sõbraga