Jaga artiklit sõbraga

facebook turunduse koolitus

Facebooki koolitus turundajatele. Üle poole Eesti elanikest kasutab Facebooki. Sotsiaalmeediast on saanud oluline turunduskanal, mis annab sinu ettevõttele uusi võimalusi klientideni jõudmiseks: klienditeenindus, klientide leidmine, pidev kliendisuhtlus, väärtuse loomine, reklaam. Kõik need tegevused aitavad Su ettevõttel rohkem raha teenida. On aeg rakendada sotsiaalmeedia olulise müügikanalina.

Kuidas seda kanalit oma turunduses võimalikult efektiivselt rakendada? Facebooki koolitus turundajatele annab sulle teadmised, kuidas tõhusalt Facebookis turundada ja kliendid ostma panna.

Kuidas luua tõhus sisustrateegia ning pakkuda sihtgrupile väärtust

Kellega sa Facebookis suhtled? Isegi kui sa tegeled väga paljude sihtgruppidega, siis ei ole nad kõik Facebookis ühtmoodi aktiivsed. Pane paika oma Facebooki kasutavate klientide persona ja su turundus muutub oluliselt tulemuslikumaks.

Kuidas hoida olemasolevad fännid aktiivsena ja see müügiks pöörata

Sul on vaja eristuda konkurentidest ja luua oma organisatsioonile Facebookis nägu, mis aitab saada uusi kliente. Kui sa tunned oma sihtgruppi ja pakud neile seda, mida nad ootavad, siis lood suhte, mida konkurentidel on raske üle lüüa.

Kuidas teha häid postitusi

Hea postitus paneb end jagama ja kommenteerima. Uurime, mida selleks vaja on, et Facebooki kasutajate uudisvoogu pääseda ja oma sõnumile võimalikult laiemat levi saavutada.

Mida tähendab EdgeRank

EdgeRank on Facebooki algoritm, millest oleneb, kas sa oled ühe või teise kasutaja jaoks nähtav või mitte. Tasuta fännideni jõudmine on muutunud üha raskemaks. Kui mõistad, millistest faktoritest oleneb sinu postitatava materjali levi ja ulatus, siis , siis saad seda oma tulemuste optimeerimiseks ära kasutada.

Hea Facebooki brändilehe anatoomia

Vaatame üle olulised Facebooki lehe elemendid. Kuidas saavutada seda, et Facebooki leht oleks äratuntav ja toetaks su brändi. Kaanepildid, profiilipilt, alamlehed ja muud elemendid on vaja üle vaadata ja veenduda, et need on toimivad erinevatel seadmetel.

Kuidas teha Facebooki reklaame, mis toovad tulemusi?

Kõige tavapärasem meetod Facebookis reklaami tegemiseks on postituste võimendamine. Algajale on see kindlasti hea ja lihtne lahendus, et esimesed katsetused teha. Facebooki reklaamimaailm on aga palju laiem. Videoreklaam, slaidid, kontaktireklaamid ja muud võimalused aitavad sul jõuda potentsiaalse kliendini just sellisel moel, mis teda kõige paremini mõjutab.

Facebooki remarketing

Remarketing ehk retargeting on üks olulisemaid tehnikaid reklaamide efektiivsuse tõstmisel. Miks Facebook Pixel on oluline. Facebooki remarketing koodi lisamisel oma veebilehele võid vajada natuke arendaja abi, aga tulemusena saad teha reklaame, mis toimivad tavapärasest oluliselt paremini.

Facebooki remarketing ei ole ainult veebikasutajate jälgimine. Saad selles kasutada ka oma kliendinimekirju ja uudiskirja liitujaid. Läbi meiliaadresside ja telefoninumbrite võid Facebooki reklaamiplatvormi abil turundada neile, kellega sa juba kokku oled puutunud. Lisaks saad nende andmete analüüsiga laiendada sihtgruppi sarnaste kasutajate seas.

Kuidas luua tulemuslik Facebooki kampaania

Facebooki vahenditega saab luua lihtsaid jaga ja võida kampaaniaid, aga mis siis kui vaja suuremat kära teha. Vaatame, kuidas luua kampaaniaid, ehitada eraldi rakendused kampaaniategevuste jaoks, toetada kampaaniaid reklaamide ja auhindadega.

Mõõtmine ja tulemused

Kuidas mõõta tegevuste tulemusi ja teha 10 minutiga olulisi järeldusi Facebooki analüütikast. Vaatame üle kõige olulisemad mõõdikud, mida saad kasutada oma turunduse efektiivsemaks muutmisel. Kuidas analüüsida konkurentide tegevuste efektiivsust?

Mis on tulemus, mida mõõdad ja kuidas see avaldub sinu veebilehe külastatavuses. Vaatame Google Analyticsiga seotud Facebooki statistikat vajalikke seadeid.

On väga palju suuri ja väikeseid detaile, mida pead teadma oma organisatsiooni Facebooki lehe loomisel, turundamisel ja analüüsil. Teen need sulle selgeks.

Koolitaja: Priit Kallas

 

Loe lähemalt siit …

Jaga artiklit sõbraga