Kampaanialinkide märgistamine Google Analytics - Dreamgrow Digital
Värsked turundusnipid: nõuanded, uuringud ja statistika, turundustrendid mugavalt sinu postkasti

Kui tahad veebianalüütikat paremini tundma õppida, siis vaata siia Google Analytics koolitus.

Vidin võimaldab märgistada erinevaid banner- ja tekstireklaame ning e-postikampaaniad. Märgistamise tulemusena on võimalik näha milliste reklaamid toovad külastajaid ja tegutsejaid.

Reklaamide märgistamiseks täida väljad ja vajuta "Koosta URL" nuppu. Kui te kasutate vidinat esmakordselt ja vajate märgistamisel abi, siis lugege: Google Analytics - kampaanialinkide märgistamise õpetus.


1. samm: Sisestage veebilehe aadress, kuhu külastaja peale reklaamil klikki maandub.

Veebilehe aadress: *
(N: http://www.dreamgrow.ee/vidinad/)


2. samm
: Täida allolevad väljad. Meediakanal, Meediatüüp ja Kampaanianimi on kohustuslikud.

Meediakanal: *(N: google, postimees, uudiskiri)
Meediatüüp: *(N: banner, tekstireklaam, email)
Märksõna:(ostetud märksõnad)
Sisu:(reklaamide eristamiseks. N: Suur banner, tornbänner, ribareklaam avalehel)
Kampaanianimi: *(N: Osturalli, MobiilID, Liitu uudiskirjaga!)


3. Samm
:
Tühjenda kõik väljad


4. Samm

Kopeeri koostatud URL ja saada see meediakanalile



Lisainfo:

Meediakanal (utm_source)
Kohustuslik väli. Kasuta utm_source tagi, et määrata meediakanal mille kaudu külastajad teie veebilehele jõuvad. Meediakanaliks võivad olla erinevad portaalid ja veebilehed, kus teie reklaam paikneb. Samuti on meediakanaliks otsingumootorireklaamid ja uudiskiri.
Näiteks: utm_source=Delfi, utm_source=Neti_otsing, utm_source=uudiskiri.

Meediatüüp (utm_medium)
Kohustuslik väli. Kasuta utm_medium tagi, et määrata meediatüüp mida kasutate reklaamina. Meediatüübiks on banner- ja tekstireklaamid, e-maili.
Näiteks: utm_medium=banner, utm_medium=tekstireklaam, utm_medium=email.

Märksõna (utm_term)
Ei ole kohustuslik väli. Kasuta utm_term tagi juhul kui soovid eristada otsingumootorireklaamide märksõnu, millel külastajat klikivad. Vajalik Neti.ee otsingumootorireklaamidel. Google AdWords, mis on seotud Google Analytics-iga, ei vaja eraldi märgistamist.
Näiteks: utm_term=auto, utm_term=autod

Sisu (utm_content)
Ei ole kohustuslik väli. Kasuta utm_content tagi juhul kui soovid eristada reklaame, mis korraga ühes ja samas meediakanalis.
Näiteks: utm_content=Lendav_logo, utm_content=728x90

Kampaanianimi (utm_campaign)
Kohustusliku väli. Kasuta utm_campaign tagi, et anda igale kampaaniale erinev nimi, mille alusel hiljem kampaaniaid eristada.
Näiteks: utm_campaign=Hulludpaevad, utm_campaign=Osturalli