Jaga artiklit sõbraga

sotsiaalmeedia-faktid-dreamgrow

Sotsiaalmeedial on digiturunduses väga keskne roll. Populaarsemad võrgustikud on enda toimet juba piisavalt tõestanud, avaldades positiivset mõju nii brändi nähtavusele kui ka müügile. Samuti võimaldavad sotsmeedia kanalid sul jõuda suure hulga inimesteni suhteliselt väikeste kuludega.

DreamGrow toob sinuni ahjusooja sotsiaalmeedia statistika. Kasuta neid numbreid, veenmaks oma bossi sotsmeediale rohkem rõhku panema. Või siis lihtsalt baaris vestluse alustamiseks. „Kas sa teadsid, et ainult 25% Twitteri kontodest on aktiivsed?“ on juba tõestatud icebreaker.

Nii et vaata meie ülevaadet sotsmeedia olulisimatest numbritest ja analüüsi, kuidas sinu firma saaks neist teadmistest maksimaalset kasu lõigata.

Sotsiaalmeediast üldiselt

1. Kõige tõenäolisemalt jälgivad sotsiaalmeedias brändide tegevust täiskasvanud vanuses 18-34. (MarketingSherpa) Selgita täpselt välja, kes su sihtgrupp on ja milliseid kanaleid nad suhtlemisel kasutavad.

2. 71% tarbijatest, kellel on olnud sotsvõrgustikes positiivne klienditeeninduse kogemus, soovitaksid seda brändi ka teistele. (Ambassador) Kasuta sotsiaalmeediat kui vahendit, et leida uusi kliente ja olemasolevaid paremini kaasata.

3. Maailmas on hetkel 1,65 miljardit mobiilset sotsiaalmeedia kontot ja iga päevaga lisandub sellele 1 miljon aktiivset kasutajat. (We Are Social) Optimeeri oma mobiilsed sotsiaalmeedia kampaaniad. Mobiilireklaame on ka üpris odav ja lihtne toota, nii et proovi julgelt erinevaid variante, et näha, mis kõige paremini töötab.

4. 96% inimestest, kes räägivad internetis brändidest, ei jälgi samas nende firmade ametlikke kanaleid. (BrandwatchSee tähendab, et firmad peavad astuma sammu kaugemale oma ametlikest kontodest ja hoidma silma peal neil välistel vestlustel, saamaks väärtuslikku infot ja säilitamaks head mainet.

5. Visuaalselt atraktiivset sisu jagatakse 40 korda tõenäolisemalt kui teisi sisutüüpe. (HubSpotIllustreeri kõik oma postitused piltide või videotega, et inimeste tähelepanu püüda. Eks raamatut hinnatakse ikka kaane järgi, meeldib see meile või mitte.

Facebook

6. Eelmisel aastal mõjutas Facebook 52% tarbijate ostuotsuseid, seda nii internetis kui ka offline müügis. 2014. aastal oli Facebooki mõju 36 %. (The DrumSee vaid kinnitab, kui otsest ja üha suuremat mõju avaldab sotsiaalmeedia firmade tegevusele.

7. Maailmas on 40 miljonit aktiivset väikefirma Facebooki kontot, kuid vaid 2 miljonit neist kasutab Facebooki reklaamteenuseid. (BrandwatchNii et väiksemad ettevõtted: tehke kindlasti Facebookis reklaami, et üpris soodsal viisil oma nähtavust parandada ja konkurente seljatada.

8. Tänavu veebruaris laeti Facebooki üles 4,4 miljonit videot, mis kogusid kokku üle 199 miljardi vaatamise. (ReelSEOVideoturundusest on saamas võimas vahend, et oma brändi isikupäraselt kajastada ja uusi kliente leida.

9. Ainult 20% Facebooki postitustest tekitas kasutajates mingeid emotsioone. (AdEspressoSeega selle asemel et Facebooki postituste ja reklaamidega inimeste emotsioonidele rõhuda, on mõistlikum oma sõnumite strateegia väga täpselt läbi mõelda. Postitusi tuleb läbimõeldult personaliseerida ja nende avaldumist hoolikalt ajastada.

10. Parim aeg Facebooki postitamiseks on kell 15.00 kolmapäeval. Head ajad on ka 12:00–13:00 laupäevast pühapäevani ning 13:00–16:00 neljapäeviti ja reedeti. (HubSpotKuid uuri siiski Facebooki analüütikast, millal on just sinu sihtgrupp kõige aktiivsem ja ajasta postitusi vastavalt sellele.

Twitter

twitter-statistics-300x203

11. 92% kasutajatest „suhtleb“ tviitidega neis sisalduvate linkide klikkimisel. (HubSpotLisa kindlasti kõigile postitustele blogi või veebilehe link, et oma kanalitesse Twitteri kaudu võimalikult palju liiklust suunata.

12. 78% inimestest, kes Twitteris brändile negatiivset tagasisidet annavad, ootavad firmalt vastust lähima tunni aja jooksul. (LithiumKliendid pöörduvad üha enam oma frustratsiooni näitamiseks või küsimuste tekkides sotsiaalmeedia poole. Ole valmis neile vastama ja vajadusel PR kriise lahendama.

13. Twitteris on 1,3 miljardit kontot, aga vaid 320 miljonit neist on aktiivsed. (Business Insider) Sisuturunduse Instituut ennustab, et kuna Twitteris on uute kontode loomine kõvasti aeglustunud, suurendab see platvorm reklaamide osakaalu. Nii et ole valmis edaspidi Twitteris nähtavuse eest maksma.

Muide, Twitter on langenud 10 juhtiva sotsiaalmeedia võrgustiku arvestuses Redditist tahapoole. Selle tõttu on Twitteri aktsiahind olnud eelmisest aastast pidevas languses.

14. Locowise’i uuring leidis, et hashtagide kasutamine ei mõjutanud mitte kuidagi inimeste kaasatust Twitteris. Vastupidi: ilma hashtagideta tviitidel läks isegi paremini. (Adweek) Seega, keskendu pigem oma tviitide sõnumi kvaliteedile ning ära looda, et hashtagide lisamine sinu elu lihtsamaks teeb.

Instagram

instagram-statistics-300x471

15. Juhtivate brändide kaasatavus (engagement rate) on Instagramis 58 korda kõrgem Facebookist ja 120 korda kõrgem kui Twitteris. (Hootsuite) Instagramist on saanud turundajate jaoks võimas platvorm ja selle potentsiaaliga tuleb sotsiaalmeedia kampaaniaid planeerides tõsiselt arvestada.

16. Meedia brändid on Instagramis kõige aktiivsemad ning kõige vähem on aktiivseid brände äriteenuste, rahanduse ja esmatarbekaupade valdkonnas. (Simply Measured) Tänu sellele, et äritegevus Instagramis pidevalt kasvab, muutub selle platvormi kasumlikkuse mõõtmine ka järjest paremaks.

17. 90% Instagrami kasutajatest on nooremad kui 35 aastat. (ScienceDaily) Instagramist on saanud kõige efektiivsem sotsiaalmeedia võrgustik Y generatsiooni kaasamiseks.

18. Kõige parema kaasatavusega on Instagramis toodete kategooria (60%). See on elustiili kategooriast lausa 20% kõrgem. (Hootsuite) Turundajate jaoks on see väga hea uudis, sest see näitab, et inimesed, kes Instagramis brände jälgivad, on teadlikud ja isegi tahavad, et neile näidatakse selle firma tooteid-teenuseid.

19. Postitused, milles on täägitud teine kasutaja (56%) või märgitud asukoht (79%) on tunduvalt suurema kaasatavusega. (Simply Measured) Nii et ära unusta oma postitustes märkida, kellega ja kus tegevus toimub.

YouTube

youtube-statistics-300x210

20. Eelmisel aastal pälvisid bränditud videod YouTube’is 40 miljardit kõigi aegade vaatamist. (ReelSEO) Video muutub aina tähtsamaks turundusvahendiks. Videosisu on tulevik.

21. Üle poolte YouTube’i videotest vaadatakse mobiilsetest seadmetest. Keskmine mobiilse video vaatamise aeg on üle 40 minuti. (YouTube) Mobiilne video on parim võimalus jõuda inimesteni, olenemata sellest, kus nad ka parasjagu ei viibiks.

 

Soovid teada, kuidas oma lehel müüki oluliselt tõsta? Telli WebAudit.

Veebiaudit on aidanud kümnetel klientidel mitmekordistada müük enda veebikeskkonnast.
Enda veebilehti uuendades on kliendid öelnud, et audit on hea alusmaterjal täienduste, või uue lehe planeerimiseks. Et keskkonna muudatused oleksid äriliselt kasulikud ja põhjendatud, mitte lihtsalt ilusad tänu värskemale kujundusele. Dreamgrow WebAudit annab Sulle:

  • Täpse selgituse Analyticsis nähtuvast;
  • Põhjaliku ülevaate Sinu kodulehe hetkeolukorrast;
  • Kindlad juhised tulemuslikumaks optimeerimiseks;
  • Detailsed soovitused muudatuste teostamiseks.
  • Loe Webauditist lähemalt siit.

    Jaga artiklit sõbraga