
Tajuvead: kuidas mõtlemise ja otsustamise mõistmine aitab rohkem müüa
Me teeme kõik ebaratsionaalseid otsuseid ja astume sellega tihti turundaja seatud lõksu. Järgnevalt annan sulle ideid, mis kasutades inimeste otsustusprotsesse […]
Kõigil meil on arvamused, mis on õige ja kuidas turundust tegema peab. Kui sa tahad oma turunduse strateegia luua tugevale vundamendile, siis peaks selle rajama objektiivsetele andmetele. Nii saad öelda, et sa mitte ei arva, vaid tead.
Me teeme kõik ebaratsionaalseid otsuseid ja astume sellega tihti turundaja seatud lõksu. Järgnevalt annan sulle ideid, mis kasutades inimeste otsustusprotsesse […]
Kui alustada sotsiaalse meedia kasutamisega, siis on oluline läbi mõelda, kui palju üldse osalejaid võiks olla. Kas Sinu sihtgrupis on […]
Sotsiaalmeedial on digiturunduses väga keskne roll. Populaarsemad võrgustikud on enda toimet juba piisavalt tõestanud, avaldades positiivset mõju nii brändi nähtavusele […]
Eelmine kord kirjutasin põnevaid fakte hetkel suurima sotsiaalmeedia kanali Facebooki kohta, täna on jõudnud aeg tuua välja mõned faktid Google+ […]
Aina rohkem inimesi kasutab veebi lehitsemiseks oma nutitelefoni. Enamikes tekitab telefoniga tavaliselt veebilehelt infot otsides ebameeldivust olukord, kus peab soovitud […]
Ajal kui Pinterest laiendab oma funktsioone ettevõtete sõbralikuks, Instagram lanseerib veebiversiooni ja Facebook jätkuvalt arendab oma reklaamivõimalusi, on parim aeg […]
Kas teie veebilehe eesmärk on uute klientide leidmine ja reaalne müük? Kui “Jah”, siis panin kokku 21 küsimust, millele vastates […]
Mul oli õnn lugeda üht huvitavat bakalaureusetööd eestlastest Facebooki kasutajate kohta. Kuigi sealne info ei pretendeeri kindlasti absoluutsele tõele on […]
Maailma ühe hinnatuma internetiturundusportaali HubSpot poolt läbi viidud uuring selgitas välja, et 76% tarbijate jaoks on veebidisaini kõige olulisem faktor […]
Sisesta siia oma meiliaadress ja saad turundustrendid mugavalt postkasti,