Jaga artiklit sõbraga

Igaüks peaks teadma, et kui tähtis on äris usalduse võitmine. Vähesed teavad, et veebileht ongi üsna tihti esimene usalduse tekitaja…või siis hävitaja. Kas teie veebileht tekitab usaldust või hoopis hävitab seda?

Miks nii on?

Usaldus Enamasti ongi just veebileht esimene koht, kus potentsiaalsel kliendil tekib esmane kontakt teiega. Vahet pole, kas ta tuleb läbi otsimootori, internetireklaami või läbi sõbralt saadud soovituse. Fakt on, et väga tihti visatakse pilk peale ka veebilehele. Otsitakse telefoninumbrit, aadressi kuhu tulla, teenuste tutvustust, hinnakirja, infot oma probleemi kohta jne. Seega kui teie veebileht sakib ja ei tekita usaldust on esimene lahing juba kaotatud.

Kõige mustema stsenaariumi puhul teeb potentsiaalne klient paar lisaklikki ja leiab end juba teie konkurendi vingest veebist, mis oskab talle piisavalt palju väärtust luua ja seis on 1-0 teie konkurendi kasuks.

Pesemata pea, plätud ja karm pohmell

Jällegi meeldib mulle veebimaailma võrrelda tavamaailmaga. Seega kehva ja mitte usaldust tekitavat veebilehte võib võrrelda ärikohtumisele minekut 5 päeva pesemata pea, plätude ja karmi pohmelliga. Kui erandid mängust välja jätta, siis mõlemal juhul ei suuda Sa tekitada piisavalt usaldust ja teed end naerualuseks.

Usaldust tuleb luua alates esimesest kontaktist

Teie veebileht võib olla väga igav ja mõttetu, sest teie firmas on väga toredad ja asjalikud inimesed ja usaldus tekib niikuinii hiljem. VALE! VALE! VALE! Usaldus tuleb tekitada kohe alguses, sest tahame me või ei, aga esmamulje määrab meie edasise suhtumise teatud brändi või inimesse.

Kas teie veebileht on usalduse tekitaja või pesemata peaga, plätudega ja karmis pohmellis “müügimees”?

PS. Tänan, et leidsid aega minu 25. postitust selles blogis lugeda. Kui Sulle meeldis see, siis palun jaga seda ka oma sõprade ja kolleegidega. [sügav kummardus]

Image credits

Jaga artiklit sõbraga