Jaga artiklit sõbraga

oops3Facebook on üks suurimad platvorme, mida ettevõtted kasutavad internetiturunduseks. Siiski on firmasid, kes ei ole veel Facebookis turundamise põhitõdesid omandanud.

Kui sa ei ole internetiturundusega sina-sõber ja tahad kasutada Facebooki ühe oma kampaania kanalina, räägin sulle kõige suurematest vigadest, mida ettevõtted teevad ja millest sina peaksid hoiduma.

Kõige elementaarsemate asjade tegemata jätmine

Facebookis on tuhandeid tööriistu ja rakendusi, mida ettevõtted saavad kasutada oma eesmärkide täitmiseks. Isegi praegu on palju ettevõtteid kes ei ole enda Facebooki lehele maandumislehte teinud, täitnud Info sektsiooni ja ei muuda isegi peale profiilipildi üleslaadimist selle pisipilti. AGA Kõige suurem viga, mis ettevõtted teevad, on see, et nad ei õpi ja ei analüüsi Facebook Insights’i et teada, millised postitused töötavad nende jaoks kõige paremini, millistel päevadel ja kellaaegadel on fännide aktiivsus kõige kõrgem.

“Tee ja unusta” mentaliteet

Sinu ettevõtte Facebooki leht ei tööta iseenesest ja automaatselt. Selle loomine ja seadistamine on vaid üks mitmest sammust, mis sul tuleb ette võtta, et luua omale fännibaas. Fännide aktiveerimine nõuab pingutust ja ajalist investeeringut, et oma lehte pidevalt uuendada. Selle punkti ignoreerimine ei tee haiget ainult sinu fännibaasi kasvue, vaid halvendab suhteid olemasolevate klientidega, eriti nendega, kes ootavad oma küsimustele ja postitustele kiireid vastuseid.

Muutumatud, igavad ja isikupärata postitused

On ettevõtteid, kes unustavad või ei tea, et Facebook on sotsiaalne koht. Selle tulemusena postitavad nad sisu otse oma kodulehelt. Mida nad ei tea, on see, et selline tegevus muudab nende postitused ettearvatavateks ja klientide jaoks igavaks. Selliste firmade postitused võivad kannatada ka automaatiseeritud postituste pärast. Facebook annab automaatselt postitatud sisule madala prioriteedi võrreldes käsitsi sisestatud postitustega. Hoidu sellistest vigadest ja muuda oma postitused põnevamaks – postita pilte, fotosid, lõbusaid jutte, nalju ja postita Facebooki alati käsitsi.

Facebooki tingimuste rikkumine

Peale Facebookis turundamise põhitõdesid, pead sa ennast harima ka Facebooki kasutajatingimustega. Vähemalt kõige lihtsamal tasandil. Ettevõtte omanikud eiravad Facebooki tingimusi näiteks sellega, kui nad promovad oma brändi isiklikul kontol, mitte Facebooki fännilehel, ei järgi Facebooki reegleid kampaaniate korraldamise kohta, inimeste ülemärgistamine piltide peal jne.

Facebook om 800 millioni kasutajaga on kindlasti üks paremaid platvorme, kus oma brändile kliente püüda. Aga tuleb meeles pidada, et Facebooki turundus on midagi muud kui lihtsalt oma lehe loomine ja fännide spämmimine kodulehe sisuga. Ettevõtted, kes soovivad Facebookis edukad olla, peavad kindlasti harima ennast, kuidas ehitada tugevat fännibaasi ja toota sisu, mis on paeluv, aktiveerib fänne ja mis ei lähe vastuollu Facebooki enda tingimustega.

 

Soovid teada, kuidas oma lehel müüki oluliselt tõsta? Telli WebAudit.

Veebiaudit on aidanud kümnetel klientidel mitmekordistada müük enda veebikeskkonnast.
Enda veebilehti uuendades on kliendid öelnud, et audit on hea alusmaterjal täienduste, või uue lehe planeerimiseks. Et keskkonna muudatused oleksid äriliselt kasulikud ja põhjendatud, mitte lihtsalt ilusad tänu värskemale kujundusele. Dreamgrow WebAudit annab Sulle:

  • Täpse selgituse Analyticsis nähtuvast;
  • Põhjaliku ülevaate Sinu kodulehe hetkeolukorrast;
  • Kindlad juhised tulemuslikumaks optimeerimiseks;
  • Detailsed soovitused muudatuste teostamiseks.
  • Loe Webauditist lähemalt siit.

    Jaga artiklit sõbraga