Jaga artiklit sõbraga

tasuta veebinar

ChatGPT koolitus:
tulemused turunduses ja teeninduses

Vaata ChatGPT koolitust, kus õpid AI-rakendust oma töös kasutama. Kuidas ChatGPT aitab sisu kiiremini ja odavamalt luua ning vähendada turundus- ja teeninduskulusid, parandades samal ajal töö kvaliteeti? Kuidas tehisintellekt võib mõjutada peaga töötavate inimeste tulevikku? Vaata lähemalt...
 

Jõulukampaaniad on kohe algamas. Viimane aeg on vaadata üle oma jõulukampaaniad ja teha neis parandus-muudatusi. Kõigile internetis turundajatele mõned nõuanded, mida võiks teha ja mida tuleks jälgida.

1. Kontrollige oma kodulehe leitavust otsingumootorites.
Vaadake üle kas teie koduleht on valdkonnaga seotud oluliste märksõnade seas otsingumootorites nähtav.
Jõulukuul suureneb kindlasti ka märksõnade otsing sellistele sõndadele nagu “kink”, “kingid”, “kingi ideed”, “jõulukink”, “jõulukingid”. Mõelge läbi, kuidas saate oma tooteid / teenuseid nende märksõnadega siduda.

2. Saatke oma klientidele e-mail.
Kõik, kes on teilt juba varem tellinud ja andnud vabatahtlikult loa saata neile e-maili, lausa ootavad, et te seda teeksite. Inimesel on lihtsam otsustada ettevõtte kasuks, kellega neil on olnud juba varasemalt häid kogemusi. Sellised kliendid ei pane pahaks kui te saadate neile sõnumeid e-maili teel. Segmenteerige oma kliendid ja saatke neile võimalikult relevantseid pakkumisi.

3. Broneerige kampaania reklaamipinnad varakult.
Mida varem teete reklaamipindade broneeringud, seda suurem võimalus on saada parema nähtavusega pindasid. Suuremates portaalides on head pinnad pikalt ette broneeritud.

4. Kontrollige kodulehe töötavust.
Teil ei ole eraldi kampaanialehte valmistatud ja suunate külastajad oma kodulehele? Veenduge, et kodulehel on kõik vajalik info lihtsasti leitav. Ärge sundige külastajat mõtlema. Tekitage neile lihtne flow, mis aitab step-by-step meetodil soovitud infoni jõuda ja ka tellimus sooritada. Samuti tuleks jälgida, et koduleht saaks hakkama suurema külastajate hulgaga. Jõulukuul on oodata tavalisest rohkem külastusi.

5. Kirjutage nõuandvaid artikkleid.
Internet ei koosne ainult e-mailist ja banneritest. Väga efektiivne viis inimeste tähelepanu võitmiseks on artikkliturundus. Koostage mõni nõuandev nimekiri oma valdkonnast, näiteks “10 nõuannet kuidas valida jõuluks lauanõusid“ ja avaldage see mõnes online päevalehes. Artikkli juurde aga lisage oma kodulehele viitav reklaam “Suurim valik jõulu lauanõusid – Lauanõude ekpsert”.

6. Testige kampaanialahendusi.
Jõuluperiood on pikk, mis võimaldab testida erinevaid bannerlahendusi, meediapindasid, kampaanialehti ja turundussõnumeid. Testige julgelt, sest võitjad olete igaljuhul. Kui kampaania ja testimine õnnestuvad, on kõik suurepärane. Saate teada, mis teie jaoks töötab. Kui kampaania ja testimine aga ebaõnnestuvad, on ikkagi kõik hästi. Seljuhul saate teada, mida tulevikus vältida.

7. Analüüsige tulemusi.
Märgistage reklaamid ja lisage kampaanialehele statistikaprogramm. Mõõdistage äriliselt olulised tegevused. Selgitage välja, millised kanalid teie jaoks toimivad. 2009 jõulukampaaniat ettevalmistades olete juba kogemuse võrra rikkamad!

Häid jõulukampaania lahendusi!

Note
DreamGrow pakub erinevaid internetiturundus teenuseid. Kui teil endal jääb internetikampaania ülesehitamise teadmistest vajaka, võtke meiega ühendust.

Jaga artiklit sõbraga