Kodulehe optimeerimine: pildid e-poes
Üks pilt on rohkem kui tuhat sõna! Isegi kui sa müüd kruve, hea kirjelduse ja spetsifikatsiooni abil, siis pildi lisamine […]
Sellesse alajaotusesse oleme kogunud kõik artiklid, milles anname nõu, kuidas üht või teist turunduse teemat internetis paremini käima saada. Oleme teinud internetiturunduse nõuanded sinu jaoks võimalikult praktiliseks.
Nende artiklite abil saad kohe paljud asjad korda teha, aga vaata ka meie internetiturunduse e-kursuseid, mis annavad sulle põhjalikud teadmised kõigis tähtsamates teemades.
Üks pilt on rohkem kui tuhat sõna! Isegi kui sa müüd kruve, hea kirjelduse ja spetsifikatsiooni abil, siis pildi lisamine […]
Kas sinu jaoks on sisuturundus ja sisuloomine raske töö? Enamus inimeste peas on olemas info, mida oma veebi esitada, aga […]
Olen siia kogunud oma Äripäeva raadio „Digiturunduse praktikum“ saates tehtud vestlused Eesti parimate digiturundajatega. Lisaks pikkinud mõne podcastid, milles ise […]
Persoona on inimene, kellega sa läbi oma turunduse räägid. Persoona on üks konkreetne inimene, kellel on sugu, vanus, nägu ja […]
Kodulehe SEO on strateegiliselt nii tähtis protsess, et see peab olema ettevõtte turundusse sisse kavandatud. Ehitaja ei pea teadma, milline […]
Google Ads haldus on keerukam kui paistab. Enamus Eesti turundajad ei oska oma Google Adsi efektiivselt kasutada ja põletavad seega lihtsalt […]
Affiliate-turundus on hardcore! Sa pead kogu aeg tulemusele keskenduma. Sellest, mida ja kuidas teha, kirjutasin täpsemalt siin, aga nüüd on […]
Veebilehe eesmärk on uute klientide leidmine ja müük. Panin kokku 20 punkti, millele vastamine aitab “virtuaalse müügimehe” taset tõsta ja […]
Sinu bränd võib olla suur või väike. See võib olla su firma nimi või lausa su oma nimi. Aga kui […]
Sisesta siia oma meiliaadress ja saad turundustrendid mugavalt postkasti,