Jaga artiklit sõbraga

tasuta veebinar

ChatGPT koolitus:
tulemused turunduses ja teeninduses

Vaata ChatGPT koolitust, kus õpid AI-rakendust oma töös kasutama. Kuidas ChatGPT aitab sisu kiiremini ja odavamalt luua ning vähendada turundus- ja teeninduskulusid, parandades samal ajal töö kvaliteeti? Kuidas tehisintellekt võib mõjutada peaga töötavate inimeste tulevikku? Vaata lähemalt...
 

Viimasel ajal on Facebooki keskkonda ilmunud palju eestikeelseid reklaame. Osaliselt oleme selles süüdi ka meie. Dreamgrow-s alustasime Facebooki reklaamieksperimenti mõniaeg tagasi. Siis veel Facebookis emakeelseid reklaame eriti ei kohanud.

Kuna Facebookis on hetkel võrdlemisi vähe eestlasi, oli selge, et sealse reklaamiga üleöö piimajõed voolama ei hakka ning pudrumäed ei kerki. Küll aga oli soov eksperimenteerida – kui ei proovi, siis ei saagi teada.

Meie eksperimendi tulemused

eestikeelsed reklaamid Facebookis

Ühe nädala eksperimendi tulemusena saime 3 tellimust, 6 uut fänni meie Facebooki fännilehe ja mitmeid küsimusi, kuidas me reklaami Facebooki saime. Viimast täpselt kokku ei saanud lugeda kuna küsimusi tuli silmast silma, telefoni teel ja ka MSN-ist. Kogu selle nädalase eksperimendi peale kulus meil $3 ehk 40 krooni.

3 dollari eest 3 maksvat klienti ei ole kõige kehvem tulemus.

Facebooki reklaam: kellele ja miks?

Facebookis tasub reklaami eksperimenteerida välisturule suunatud toodete / teenustega. Inglise keelne sihtgrupp on palju suurem. Järgnev graafik iseloomustab Facebooki kasutajate arvu võrreldes teiste sarnaste sotsiaalse meedia kanalitega:

Facebook vs. teised sotsiaalsed meedia kanalid

Mida jälgida Facebookis reklaami tehes?

1. Tee eeltööd
Facebookis on lihtne saada palju sõnumi kuvamisi, kuid kasutaja klikke üsna keeruline. Tüüpilise üks-lähenemine-töötab-kõigile võib ära unustada, katsetada tasub vähemalt 5 erineva reklaamiga vastavalt sihtrühmale. Enne reklaami tegemist tuleb uurida sihtrühma huvisid, mis nad Facebookis teevad.

2. Vali sõnum ja pilt
Sõnumi peab olema huvitav, mis paneks klikkima. Sõnum koosneb 25-tähemärgilisest pealkirjast ja 135-tähemärgilisest sisuosast. Lisaks tasub varuda pilte, et katsetada, milline pilt töötab paremini.

3. Vali relevantsed märksõnad
Facebookis on võimalik valida märksõnu, mida kasutajad oma profiilis kasutavad. Koosta märksõnaraamat.

4. Vali sihtgrupp
Facebook võimaldab valida ka sihtgruppi, kellele reklaami näidatakse. Sihtgrupi osas on võimalik valida asukohta, sugu, vanust, haridusastet ja staatust.

5. Märgista reklaam
Ära ei tasu unustada ka reklaamimärgistamist, millest oli juttu postituses: Google Analytics: kampaanialinkide märgistamise õpetus.

Kas olete juba Facebookis reklaami proovinud? Millised on teie kogemused? Vajadusele saame aidata reklaami ülesripumisega Facebooki keskkonda.

Jaga artiklit sõbraga