Jaga artiklit sõbraga

Sotsiaalne meedia uuring 2010Best Internetil esitlesin põgusalt sotsiaalse meedia uuringut, mille viisime läbi augustis. Nüüd on graafikud ilusti kokku kogutud, ritta seatud ja paneme need teile vaatamiseks välja. Kokku oli vastajaid üle kahesaja ja tulemused annavad hea ülevaate sellest, mis täna Eesti sotsiaalse meedia turunduses toimub:

  • 78% vastanud ettevõtjatest kasutab turunduses vähemalt üht sotsiaalse meedia kanalit
  • 51% vastajatest plaanib järgmisel aastasl sotsiaalse meedia eelarvet suurendada
  • 82% vastanutest on kasutanud sotsiaalset meediat turunduses alla kahe aasta
  • Ettevõtteid, milles peamiseks sotsiaalse meediaga tegelejaks oli tegevjuht oli vastajate seas 40%
  • Sotsiaalne meedia tähendab Eestis Facebooki, 88% turundajatest kasutab seda kanalit või plaanib kasutama hakata
  • ROId mõõdab sotsiaalses meedias kolmandik vastanutest (35%)
  • Twitter on Eesti turundajate seas populaarust kaotamas

Umbes pool aastat enne meie uuringut tegi Marko Saue oma magistritöö jaoks uuringu. Neid uuringuid võrreldes nägime, et tulemused on väga sarnased, ainult ajas mõnevõrra muutunud. Nii võib öelda, et uuringu tulemused on ülevaatlikud ja reaalsusega kooskõlas. Uuringu valmimisele aitasid kaasa: Tarkmedia ja Best Marketing.


Kui sul on uuringu kohta küsimusi, siis anna kindlasti kommentaarides teada.

Jaga artiklit sõbraga