Jaga artiklit sõbraga

Emori viimased avalikud andmed, Eesti meediaturu 2010. I poolaasta käive ulatus 512 miljoni kroonini, ütlevad, et poole aasta lõikes oli internetireklaam umbes 70 miljoni krooniga kolmandal kohal. See jätab mulje, et Eesti valdavaks meediaks on ajalehed 148 miljoni ja TV 164 miljoni krooniga.

eesti-meediaturg-internet

Tegelikkus on hoopis teistsugune ja tundub, et osa tibusid on kokku lugemata. Mis puudu on? Facebook ja Google AdWords. See on see, mida praegu ei mõõdeta, aga mille kaudu reklaamib suur osa väiksemaid ettevõtteid. Vaadates meie klientide käibeid Facebookis ja Adwordsis julgeksin väita, et internetti minevad summad on kaks korda suuremad ja interneti maht võib kokkuvõttes isegi telest suurem olla.

Seega kui monitooringu andmetel tundub internet olevat kauge kolmas, siis tegelikult on internet mahult suure tõenäosusega esimene.

AdWordsi sertifikaat

Google AdWords haldusteenus

Paneme sinu Google Adwords’i kampaaniad efektiivselt tööle! Jäta Google Adwordsi haldus spetsialistidele.

Mõõdame tulemusi ja optimeerime kampaaniaid nii, et saad oma reklaamieelarve ulatuses maksimaalse arvu uusi kliente.

Haldame kampaaniaid, reklaamigruppe ja märksõnu. Võtame kasutusele display-võrgustiku ja remarketingi. Hoiame pidevalt käimas kampaaniaid, mille abil saad igast Adwordsi paigutatud eurost mitu tagasi.

Vaata lähemalt…

Jaga artiklit sõbraga